کد خبر: ٥٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/09/25-١٨:٢٤

عضو هیئت رئیسه مجلس شوراي اسلامي اعلام کرد خواسته خوزستانی ها از وجود منطقه آزاد اروند را تنها سوار شدن بر خودروهای پلاک اروند نیست.

 

به گزارش آبادان نیوز:عضو هیئت رئیسه مجلس شوراي اسلامي اعلام کرد خواسته خوزستانی ها از وجود منطقه آزاد اروند را تنها سوار شدن بر خودروهای پلاک اروند نیست. سيد شريف حسيني  در شوراي اداري شهرستان اهواز با اشاره به ورود 260 میلیون مترمکعب آلودگی به رودخانه کارون عنوان كرد: حدود 48 درصد از اين آلودگي از طريق زه آب هاي كشاورزي و 20 درصد از طریق فاضلاب شهري وارد رودخانه می شود.

وي افزود: وضعيت آلودگي رودخانه كارون بسيار نامناسب است و متاسفانه مردم استان نيز از هيمن آب براي شرب استفاده مي كنند.

حسيني با تاكيد به اينكه خواسته مردم استان خوزستان از منطقه آزاد اروند تنها سوار شدن بر خودروهاي لوكس نيست، اظهار كرد: بايد از فاصله طبقاتي به وجود آمده در شهر اهواز كاسته شود و ساير محصولات با كيفيت ديگر نيز وارد استان شود.

نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مزاياي صنعت توريسم درماني در خوزستان گفت: اعتبار لازم در راستاي توسعه اين بخش بايد از سوي نهاد هاي مربوطه اختصاص داده شود زيرا استان از پتانسيل هاي در اين زمينه برخوردار است.

وي با اشاره به كاهش قيمت نفت در چند ماه اخير گفت: مسئولان بايد خود را براي شرايط خاص و ويژه آمده كنند زيرا در سال جديد بايد از ظرفيت هاي موجود با اعتبارات كم استفاده كنند.

حسيني افزود: كشور را نمي توان با شعار دادن اداره كرد. مشكل فاضلاب شهر اهواز تا 30 سال ديگر هم حل نخواهد شد. شرايط موجود در استان مورد رضايت مردم و مسئولان نيست.

نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: استان خوزستان داراي سمفوني زيباي اقوام مختلف است. در چند وقت اخير فاصله اي بين اقوام به وجود آمده كه بايد علت آن شناسايي شود. شرايط استان بسيار خاص است مسئولان بايد نگاه قوميتي را كنار بگذارند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: