کد خبر: ٣٣١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/03-١٢:١٢

اضافه شدن تجهیزات بهداشتی درمانی جدید به بیمارستان‌ آیت‌الله طالقانی آبادان

 

 

آبادان نیوز :راحیل ابوعلی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت تجهیزات بهداشتی درمانی جدیدی به بیمارستان‌های آیت‌الله طالقانی آبادان، ولیعصر(عج) خرمشهر و شهید معرفی‌زاده شادگان اضافه شدند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: دو دستگاه فیکو پیشرفته برای بیمارستان‌های شهید معرفی‌زاده شادگان و ولیعصر(عج) خرمشهر هر کدام به ارزش 680 میلیون ریال خریداری شد.

به گزارش آبادان نیوز : رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان راحیل ابوعلی  ادامه داد: همچنین یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با مبلغ 3میلیارد و 300میلیون ریال نیز برای خدمات‌رسانی به شهروندان شادگانی خریداری شده و در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان تعبیه شد.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان راحیل ابوعلی این مسئول ادامه داد: در همین راستا دستگاه یک میلیارد و 310میلیون ریالی سونوگرافی نیز به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان تحویل داده شد.

همچنین از خرید دستگاه ویدئو آندوسکوپ جدید با ارزش ریالی یک میلیارد و 130میلیون ریال برای خدمات‌رسانی در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خبر داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دستگاه‌های جدید در راستای طرح تحول نظام سلامت و از محل اعتبار هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی خریداری شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر آبادان  ، آبادان 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: