مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان :موضوعی که تامین اجتماعی خوزستان را با مشکل مواجه کرده، مطالباتی است که نزد کارفرمایان داریم.

 

 

آبادان نیوز : محمود یارعلیزاده در حاشیه دومین نشست کمیته درمان شورای مرکزی خانه کارگر و بیمه درمان در بیمارستان 17 شهریور آبادان در گفت و گو با خبرنگاران افزود:موضوعی که تامین اجتماعی خوزستان را با مشکل مواجه کرده، مطالباتی است که نزد کارفرمایان داریم که نشان دهنده تعاملی است که سازمان با کارفرمایان و کارگاه های تولیدی دارد.
 به گزارش آبادان نیوز : وی اظهار داشت:تاکنون از برخی کارگاه ها لیست بیمه شدگان کارگاه ها دریافت شده و در سازمان ثبت می شد و بدون پرداخت حق بیمه اقدام به صدور دفترچه برای اعضای آنها می کردیم و اینک نیز انتظار داریم این کارگاه ها در پاسخ به تعامل، نسبت به پرداخت بدهی خود به صورت اقساط بنا به توانایی کارگاهی اقدام کنند.
 محمود یارعلیزاده گفت:با توجه به جمعیت چهار میلیون و 700 هزار نفری خوزستان، حدود دو میلیون و 700 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این رقم معادل 58 درصد جمعیت استان است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان محمود یارعلیزاده افزود:این پوشش در شهرستان های مختلف متفاوت است، به عنوان مثال این موضوع در ماهشهر و امیدیه حدود 89درصد، باغملک 17 درصد و اهواز 63 درصد مردم تحت پوشش تامین اجتماعی با به عبارتی شرکای تامین اجتماعی هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان  محمود یارعلیزاده در ادامه سخنانش همچنین از تقسیم وام 20 میلیون ریالی بین شعب استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت:این وام بین یک هزار و 100 متقاضی تقسیم شد.
در این نشست جمعی از اعضای خانه های کارگری استان خوزستان مشکلات خود را در خصوص درمان مطرح کردند.

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر خوزستان 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: