معاون غذا و دارو آبادان از بازرسی مشترک کارشناسان معاونت غذا و دارو، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم پزشکی آبادان خبر داد.

 

آبادان نیوز:معاون غذا و دارو آبادان از بازرسی مشترک کارشناسان معاونت غذا و دارو، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم پزشکی آبادان خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ،هدا مجیری امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی بیش از 40 بازرسی از شنبه سوم اسفندماه تا ششم اسفندماه جاری از داروخانه‌ها و کالا پزشکی‌های آبادان توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی آبادان، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان صورت گرفت.

او گفت: در این بازرسی مشترک که به صورت محسوس و نامحسوس در آبادان انجام شد، قیمت‌‎ها و عرضه مناسب انواع ماسک، دستکش، محلول و ژل ضدعفونی‌کننده به صورت روزانه کنترل شد.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان افزود: در صورت مشاهده هرگونه فروش، توزیع و عرضه کالا خارج از بخشنامه سازمان غذا و دارو و با قیمت های نامتعارف و غیرقانونی، متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

مجیری یادآور شد شهروندان می‌توانند موارد احتکار اقلام دارویی و بهداشتی مذکور یا گرانفروشی را به شماره تلفن 06153328913 یا سامانه تلفنی 190 واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: