کد خبر: ١٤٨٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/15-١٥:٤٨

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تکذیب خبر واگذاری ساختمانهای این دانشکده گفت: ساختمانهای درمانگاه ۵مهر و مرکز بهداشت آبادان در تملک این دانشکده است و خبر واگذاری آنها دروغ است.

 

آبادان نیوز : مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تکذیب خبر واگذاری ساختمانهای این دانشکده گفت: ساختمانهای درمانگاه ۵مهر و مرکز بهداشت آبادان در تملک این دانشکده است و خبر واگذاری آنها دروغ است.

حسین کایدخورده ظهر امروز در گفتگو باپایگاه خبری آبادان خبر ، اظهار داشت: یکی از رسانه‌ها در روزهای گذشته اقدام به انتشار خبری کذب در خصوص ساختمان‌های متعلق به دانشکده علوم پزشکی آبادان کرده که از اساس غیرواقعی است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در مطلب منتشرشده در رسانه یادشده در خصوص واگذاری ساختمان کنونی مرکز بهداشت آبادان و درمانگاه ۵مهر فعلی صحبت‌هایی مطرح شده که به هیچ عنوان واقعیت نداشته و دروغ‌پردازی محض است.
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: هیچگونه واگذاری‌ای در خصوص ۲ساختمان یادشده صورت نگرفته و این دانشکده در حال حاضر هیچگونه برنامه‌ای در این خصوص ندارد و بدون تردید اگر در آینده نه تنها در مورد این ساختمان‌ها بلکه در خصوص تمامی زمین‌ها و ساختمان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار بر جابجایی یا واگذاری باشد ابتدا به ساکن منافع سلامت عمومی در اولویت است و قطع به یقین کارها طبق قوانین و مقررات پیش خواهد رفت.
این مقام مسوول دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به اینکه رسانه یادشده دارای مجوز رسمی است و بدون داشتن پشتوانه مستند اقدام به انتشار این خبر کذب کرده است، این دانشکده از حق خود برای پیگیری قانونی و قضایی استفاده خواهد کرد.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: