کد خبر: ٢٣٥٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/10/21-١١:٤٠

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: چهار بازیکن این تیم در مسابقه برابر تیم هوادار تهران محروم و مصدوم هستند و نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

 

به گزارش آبادان خبر، بهنام سراج سه‌شنبه اظهار داشت: از هفته پانزدهم لیگ برتر در دیداری حساسی و مهم میهمان هوادار تهران هستیم که کسب امتیاز در این بازی برای حفظ جایگاه تیم صنعت نفت آبادان در جدول رده بندی مهم‌ است.

وی افزود: امید حامدی‌فر هافبک میانی و کلیدی تیم صنعت‌نفت که در دیدار قبلی برابر نفت مسجدسلیمان از زمین بازی اخراج شد نمی‌تواند تیم را همراهی و غایب مهم ما در این دیدار خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: فرزاد جعفری و احمد اهل‌شاخه ۲ مدافع کناری و میانی تیم نیز مصدوم هستند و شانس حضور در این دیدار را از دست دادند.

سراج بیان کرد: رضا جبیره مهاجم صنعت‌نفت نیز سومین مصدوم تیم است که به این دیدار نمی‌رسد و باید با این چهار بازیکن غایب به مصاف هوادار تهران برویم.

وی افزود: کسب امتیاز در این دیدار تنها هدف بازیکنان و کادر فنی تیم است چرا که تیم هوادار در جدول نزدیک تیم صنعت نفت آبادان قرار دارد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرارداد پنجشنبه هفته و از چارچوب هفته پانزدهم این مسابقات میهمان هوادار تهران است.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،لیگ برتر فوتبال 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: