کد خبر: ٣٠٩٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1403/01/10-١٣:٤٣

امام جمعه آبادان، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به مناسبت سالروز جمهوری اسلامی و روز قدس به سخنرانی پرداخت.

 

آبادان نیوزحجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی با اشاره به یوم الله ۱۲ فروردین، این روز را یک اعجاز الهی دانست و گفت: مردم ایران با رای قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی، معادلات جهانی را برهم زدند و دست بیگانگان را از کشور کوتاه کردند.

خطیب جمعه آبادان به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان با هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم، تهاجم فرهنگی و توطئه‌های مختلف سعی داشتند به روحیه جهادی و اعتقادی مردم ضربه بزنند، اما هرگز موفق نشدند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه به وظایف کارگزاران نظام اسلامی پرداخت و گفت: کارگزاران نظام علوی باید مواظب باشند تا دچار غفلت و دنیا زدگی نشوند، زیرا این حکومت با نثار خون شهدا براساس نظام اسلامی شکل گرفته است.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود به روز طبیعت اشاره کرد و گفت: مردم در روز سیزدهم فروردین در دامان طبیعت حضور پیدا می‌کنند، اما باید مواظب باشند که به طبیعت آسیبی نرسد و حرمت ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امام علی(ع) شکسته نشود.

وی در پایان به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه اشاره کرد و گفت: هر ساعت در غزه تعداد زیادی از مردم بیگناه به شهادت می‌رسند و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای مظلومان در فلسطین است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی از مردم آبادان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود از رژیم صهیونسیتی را اعلام کنند.

در ادامه راهپیمایی روز قدس در آبادان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

مردم آبادان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود از رژیم صهیونسیتی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

راهپیمایی روز قدس در آبادان از میدان معلم آغاز شد و تا مصلای نماز جمعه این شهر ادامه داشت.

در این راهپیمایی، مسئولان محلی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا حضور داشتند./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: