کد خبر: ١٨٢٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/06-١٠:١٨

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از تشدید طرح تردد در مبادی ورودی و خروجی آبادان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی در حاشیه بازدید از وضعیت مبادی ورودی آبادان به منظور جلوگیری از ورود مسافران به این شهرستان در گفت‌ و گو با خبرنگار پلیس اظهار کرد: با توجه به شیوع  خطرناک کروناویروس و وضعیت قرمز این شهرستان، به منظور جلوگیری از شیوع و ابتلای شهروندان به این بیماری از گردشگران، مسافران و شهروندان درخواست می‌شود تا از سفر به شهر آبادان یا از آبادان به شهرهای دیگر خودداری کنند.

او با بیان اینکه بهترین روش پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی ، پرهیز از تجمعات و ماندن در خانه است، گفت: همه باید درمقابل حفظ جان خود و دیگران مسئول باشیم وبا رعایت دستورالعمل ها، ماموران سلامت و امنیت  را درجهت خروج از وضعیت قرمز  کمک کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه مبادی ورودی شهر آبادان تا اعلام رفع خطر بیماری کرونا با تصمیم شورای تامین شهرستان بر روی مسافران و گردشگران بسته خواهد بود، افزود: متاسفانه علیرغم تذکرات قبلی همچنان شاهد ورود پلاک های غیربومی به آبادان هستیم که  می طلبد هموطنان عزیز شرایط فوق العاده این شهرستان را مد نظر قرار دهند و  شیوع این ویروس خطرناک را تشدید نکنند. 

زلقی با درک  بیان مشکلات کسبه ها و بازاریان از این قشر صبور نیز تقاضا نموده حفظ جان خود و شهروندان  را در اولویت امورات خود قرار دهند، چرا که پشیمانی بعد از  افزایش میزان مرگ و میر هیچ سودی ندارد.

زلقی در خاتمه با بیان اینکه  اکنون شهرستان آبادان در شرایط خطرناکی قرار دارد و  همه باید در راستای حفظ سلامت خودو همنوعانمان مسوول باشیم گفت: اطمینان دارم فرهنگ غنی وکلاسیک مردمان این شهر ما را از این وضعیت قرمز نجات خواهد داد و پلیس در راه تعامل با ستاد کرونا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تا پای جان کنار مردم خواهند ماند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: