کد خبر: ٣١٠٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1403/01/15-١٤:١٣

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه، ددمنشانه و گرگ‌صفتانه خواند.

 

آبادان نیوزنماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بااشاره به نقض قوانین بین‌المللی توسط اسرائیل در این حمله، گفت: این کار با تمام قوانین بین‌المللی متضاد بود و از سوی تمام صاحبان وجدان‌های بیدار محکوم است.

آیت‌ الله حیدری در خصوص انگیزه اسرائیل از انجام این اقدام ددمنشانه، گفت: صهیونیست‌ها در باتلاق وحشتناک روبه‌رو شدن با مقاومت جانانه مردم غزه گرفتار شده‌اند و برای برون‌رفت از این منجلاب، تنها راه را این موضوع دیدند که جنگ را به خارج از سرزمین‌های اشغالی بکشاند.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در نقطه فروپاشی است، گفت: این رژیم برای بقا هر خباثت و جنایتی را انجام می‌دهد و در واقع برای فرار رو به جلو دست به چنین اقدامی زد و می‌خواست عجز و ناتوانی خود را پوشش دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه میدان نبرد همان غزه و فلسطین است، گفت: ان‌شاءالله مقاومت فلسطین با پشتیبانی مسلمانان جهان همچنان قوی‌تر شده و طومار صهیونیست‌ها به پایان خواهد رسید.

آیت‌الله حیدری در پایان گفت: امیدوارم وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی باعث بیداری هر چه بیشتر مسلمانان شود و در راهپیمایی روز قدس امسال بتوانند با حضور پرشور خود، انزجار خود از این رژیم غاصب را نشان دهند.

در این بازنویسی، سعی شده است تا با استفاده از کلمات و جملات جذاب‌تر، تیتر و متن خبر به گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را جلب کند.

همچنین، به‌منظور انسجام بیشتر متن، برخی از جملات و عبارات اضافی حذف شده و برخی دیگر جایگزین شده‌اند./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: