کد خبر: ٣١٠٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1403/01/30-١٠:٣٨

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر در خوزستان!

مسکن مهر خوزستان تا پایان ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود

بالاخره طلسم بلاتکلیفی این پروژه شکسته شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان سال ۱۴۰۳ تکلیف تمام واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در این استان مشخص خواهد شد.

 

آبادان نیوز _ میثم آذرسا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، با اشاره به تعهد ساخت ۷۷ هزار و ۳۲۷ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان، اعلام کرد که بخش عمده این واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

اما با وجود پیشرفت قابل توجه در این پروژه، هنوز تعدادی از واحدها به دلیل مشکلات حقوقی با بلاتکلیفی روبرو هستند. آذرسا در این خصوص توضیح داد که پروژه‌های زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دستور کار مسکن مهر خارج و برای خرید مستحدثات در نظر گرفته شده‌اند.

از سوی دیگر، پروژه‌های بالای ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی با کمک دولت تکمیل و تا پایان سال جاری به متقاضیان خوش‌شانس تحویل داده خواهد شد.

اما خبر خوب ماجرا اینجاست: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، قرار است بخشی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی پس از حل و فصل مسائل حقوقی و قضایی به این طرح جدید تبدیل شوند.

این خبر مسرت‌بخش، نویدبخش آینده‌ای روشن برای متقاضیان مسکن مهر در خوزستان است. دیگر خبری از بلاتکلیفی و انتظارهای طولانی نخواهد بود و با همت مسئولان و همکاری مردم، شاهد خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه در این استان خواهیم بود./ اخبار خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: