کد خبر: ٣١٠٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1403/01/30-٢١:١٥

پایان تلخ برای شاگردان کمالوند؛

شکست سنگین نفت در آبادان

پرسپولیس در دیداری قاطع و راحت، صنعت نفت را در آبادان با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

 

آبادان نیوز _ این پانزدهمین برد سرخپوشان در این فصل بود و با اختلاف سه گل، قاطع‌ترین پیروزی آنها تا به این جای مسابقات به حساب می‌آید.

گل زودهنگام دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 11 کار را برای پرسپولیس آسان کرد و شاگردان یحیی گل‌محمدی در ادامه بازی نیز برتری خود را حفظ کردند. آنها در مجموع 13 شوت به سمت دروازه حریف شلیک کردند که 4 تای آنها در چارچوب بود. صنعت نفت در فاز تهاجمی حرفی برای گفتن نداشت و تنها دو سه موقعیت گل خوب روی دروازه پرسپولیس خلق کرد.

این پیروزی پرسپولیس را موقتاً به صدر جدول رساند، اما آنها باید منتظر نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین بمانند تا تکلیف صدرنشینی نهایی شود.

در طرف مقابل، صنعت نفت با این شکست 3 بر صفر، در رده چهاردهم جدول باقی ماند و همچنان در خطر سقوط قرار دارد.

فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت، در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد تیمش به شدت انتقاد کرد و گفت: "خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم! خاک بر سر ما با این فوتبالی که برای مردم آبادان بازی می‌کنیم."

وی در ادامه با اشاره به گل اول پرسپولیس که به اعتقاد او مشکوک بود، گفت: "به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال ممنوع کرده من حرفی نمی‌زنم؛ اما خواهش می‌کنم بازی را ببینند و اگر اتفاقی افتاده سریعاً واکنش نشان دهند."

کمالوند همچنین از کیفیت پایین بازیکنانش گلایه کرد و گفت: "تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن هم این است که تعدادی از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی، جایگزینی ندارند."

وی در پایان از هواداران صنعت نفت عذرخواهی کرد و گفت: "از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردم هستیم. خاک عالم بر سر ما که در زمین خودمان اینطور بازی را واگذار کردیم."

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: