کد خبر: ١٩٦٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/02-٢٠:٥٧

هرگونه تبلیغات زودهنگام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خوزستان پیگرد قانونی درپی خواهد داشت.

 

به گزارش آبادان خبر، دبیر ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دادگستری خوزستان گفت: هواداران داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خوزستان آگاه باشند که هرگونه تبلیغات پیش از موعد مقرر قانونی خلاف است و این قانون شکنی از سوی مراجع مربوطه مورد پیگیری و رصد قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی افزود: چنین افرادی که از رویه‌های قانونی تکمین نمی‌کنند به طور قطع نمی‌توانند نمایندگان و اشخاص مورد اعتمادی برای مردم باشد.
او انتخابات را تبلور حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل دشمنان نظام و کشور بیان کرد و گفت: دموکراسی دینی همواره جزو اهداف عالی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت از انتخابات تلاش دارند که به تحقق هرچه بهتر این چشم انداز روشن نظام جمهوری اسلامی کمک کنند.
دبیر ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دادگستری خوزستان به اختصاص شماره پیامکی ۲۰۰۰۹۵۵۲ به منظور دریافت گزارشات مردمی از تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: از شهروندان خواسته می‌شود تا هرگونه تخلف و سوء استفاده احتمالی که در جریان برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد را به دادگستری استان خوزستان اطلاع دهند.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:خبرگزاری صدا و سیما 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: