کد خبر: ١٥٠٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/04-٠٨:٤٦

مدیرآموزش و پرورش آبادان گفت: اگر در این شهرستان وضعیت سفید اعلام شود قطعا از ۱۵ شهریور مدارس به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

 

به گزارش آبادان خبر ،حبیب اله رمضانی مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان در خصوص بازگشایی مدارس با بیان اینکه اگر در آبادان وضعیت سفید اعلام  شود قطعا از ۱۵شهریور مدارس به صورت حضوری بازخواهند شد گفت: منتهی اگر شرایط خاصی در این شهرستان رخ دهد در نهایت  تابع دستورات ستاد مقابله با کرونای استان خوزستان و کشور هستیم  و دستورات لازم را از آنها دریافت خواهیم کرد:

او ادامه داد: در ساختار نظام آموزشی، آموزش و پرورش یک ارکان اساسی وجود دارد و آن سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان است .

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان افزود:  قبل از بیماری ویروس کرونا رکن سلامتی جسمانی و روانی دانش آموزان ملاک اصلی اجرای برنامه های آموزش و پرورش در تمام مراحل مختلف کاری ما قرار داشت و همچنان برقرار است.

رمضانی اضافه کرد: در ستادهای بازگشایی مدارس با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا، مرکز بهداشت ، دانشکده علوم پزشکی آبادان ، بسیج  و دستگاه های دیگر با آموزش و پرورش همکاری لازم را برقرار کردند و سعی شده است تا سال تحصیلی خوبی پیش رو داشته باشیم.

او تصریح کرد: اگر وضعیت در آبادان  سفید اعلام شود مدارس بازگشایی و کلاس ها به صورت عادی برگزار می شود منتهی در وضعیت قرمز تمامی مدارس تعطیل و بخش مجازی و آموزش از راه دور راه اندازی خواهدشد.

اختصاص اینترنت رایگان به مدارس

 مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان از اختصاص اینترنت رایگان به مدارس و معلمان خبرداد وگفت: برای این امر تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات  منعقد گردید.

رمضانی افزود: برای دانش آموزانی که با مشکل اینترنت و تلفن همراه مواجه هستند  با همکاری صداو سیما و قرار دادن چند شبکه برای آموزش دانش آموزان سعی شده است نیاز آنها تامین گردد.

استفاده از شبکه شاد، برای معلمان، دانش آموزان و کادر مدارس دولتی رایگان است، بنابراین دغدغه هزینه اینترنت برای والدین و معلمان وجود نخواهد داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: