کد خبر: ٢٩٧٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/26-١١:١٧

ویسی: روی سربازان تیم حساب کرده بودم اما اعلام قانون جدید وسط فصل جای بحث دارد.

 

آبادان نیوز _ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از دیدار با ملوان اظهار داشت: یک بازی بسیار مهم را از لحاظ جدولی با ملوان  بندرانزلی داریم. خوشبختانه این بازی در زمین خودمان است اما متاسفانه تماشاگران‌مان را به دلیل محرومیت نداریم.

عبدالله ویسی افزود: سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است تا مسیر همواری برای ادامه لیگ داشته باشیم. اگر نتوانیم امتیاز بگیریم تیم وارد استرس می‌شود و آینده پراسترسی داریم. امیدواریم با یک بازی خوب، جوانمردانه، تلاشی که بچه‌ها انجام می‌دهند و انرژی مثبتی که مردم به ما می‌دهند، بتوانیم ۳ امتیاز بازی خانگی را بگیریم و مسیر خوبی داشته باشیم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به نفرات غایب تیمش، عنوان کرد: نفرات محروم و مصدوم زیادی داریم. پناهی ۴ کارته است. رضا امانی مصدوم شده. ۳ بازیکن جدید داریم که با این قانون جدید نمی‌توانند بازی کنند. اینکه چرا قانون وسط فصل اعلام می‌سود، جای بحث دارد. اگر قرار بود بازی نکنند، نباید از ابتدای فصل بازی می‌کردند. روی آنها حساب باز کرده بودیم.

ویسی تاکید کرد: عباس قاسم مصدوم است و فهد طالب امشب به ما ملحق می‌شود که فکر می‌کنم نتوانیم از او استفاده کنیم. در مجموع ۷ بازیکن را به دلیل مصدومیت، محرومیت یا هر دلیلی نداریم اما امیدواریم با تلاش سایر بچه‌ها بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی افزود: همانگونه که من به دلیل کارت قرمز گرفتن محروم شدم و از این بابت معذرت‌خواهی می‌کنم زیرا آسیبش را دیدیم، انتظار دارم هواداران کاری نکنند که محروم شوند. تلاش می‌کنیم که از حمایت هواداران استفاده کنیم تا بازی تیم را ببینند و لذت ببرند. باید از شرایط میزبانی نهایت استفاده را بکنیم اما متاسفانه نیستند. امیدوارم در آینده کاری نکنند تا محروم شوند و بتوانیم به پشتوانه هواداران ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

منبع: فارس

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: