کد خبر: ٢٥٥٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/23-١٥:٣٦

فرماندار آبادان گفت: منطقه کارگاهی پروژه تخریب بقایای ساختمان متروپل محدودتر شده تا با این کار برخی از اصناف خیابان امیرکبیر به فعالیت شغلی روزمره ی خود بازگردند.

 

آبادان نیوز _ احسان عباسپور امروز با تشریح وضعیت پروژه تخریب باقی مانده سازه ناپایدار متروپل اظهار کرد: با تصمیم های اتخاذ شده، سازمان منطقه آزاد اروند عهده دار این مسیله شد و قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار برای تخریب باقی مانده سازه معرفی شده است.

او گفت: طی یکی دو روز گذشته تلاش شد، علاوه بر حفظ سلامتی و امنیت شهروندان، با کوچک کردن فضای کارگاهی این پروژه اجازه فعالیت صنفی به برخی از کسبه خیابان امیر کبیر داده شود، لذا از تمام عزیزانی که در این ایام با صبر و شکیبایی در کنار ما بودند، قدردانی می کنم.

رییس شورای تامین شهرستان آبادان افزود: از تمام تیم های امداد و نجات شهرستانی، استانی و کشوری که در ساعت های اولیه حادثه تا آخرین روز آواربرداری در کنار ما ماندند، تشکر می کنم و به آنها خداقوت می گویم.

فرماندار آبادان در پایان بیان کرد: همچنین از تمام شهروندان فهیم و عزادار، که در این ایام پشتیبان نیروهای امداد و نجات بودند، قدردانی می کنم. تلاش و غیرت مثال زدنی همه عزیزان هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

لازم به ذکر است که قل دوم برج های دوقلوی متروپل ظهر دوم خرداد ماه جاری ریزش کرد که سبب مصدوم شدن 39 نفر و جانباختن 43 شهروند شد.
منبع:برنا

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: