فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره ،چراغهای معابر شهری و پمپ آب منازل در آبادان خبر داد:

 

آبادان نیوز _ سرهنگ زلقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس از آبادان گفت :در پی وقوع چند فقره سرقت چراغهای معابر شهری ،پمپ آب منازل و ساختمان های نیمه کاره در آبادان به ویژه در مناطق مختلف این شهرستان، اقدامات برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت

وی افزود :ماموران کلانتری 11 ولیعصر و18ذوالفقاری با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند ،6سارق را در زمینه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

زلقی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان: 15دستگاه پمپ آب منزل ،50عدد لامپ روشنایی معابر ،2 دستگاه آیفون تصویری، 150 متر کابل سرقتی، 3 دستگاه ضبط خودرو،‌2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، 6عدد درب و پنجره ساختمانی، همراه باسایر وسایل مسروقه از قبیل( موتور جوش، ابزارآلات لوله کشی ،سنگ جت) کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی با پلیس به 24فقره سرقت از منازل معترف شدند گفت: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل، به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار صادره راهی زندان شدند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: