کد خبر: ٢٥٧١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/05-١٥:٠٥

مرصاد جعفری

 

آبادان نیوز  - جام جهانی دیگری در راه است و اوضاع رختکن تیم ملی آشفته و سناریویی تکراری در آستانه شروع هر جام جهانی برای تیم ملی. به نظر رسیدن به جام جهانی برای تیم ملی ما بسیار آسانتر از شرایط آماده سازی برای شرکت در این تورنمنت بوده است. خبرهای ناخوشایندی در چند روز اخیر از تیم ملی به گوش رسیده است. شکست از الجزایر زنگ خطر بزرگی بود و گویا چشم ها را تازه به اوضاع نابسامان باز کرد. از طرفی شایعه شورش بازیکنان علیه سرمربی کروات و نارضایتی بازیکنان از برنامه ریزی نادرست فدراسیون فوتبال برای آماده سازی و برپایی اردوهای مفید تدارکاتی، بازی نکردن با تیم های مطرح و مورد آخر انتخاب قطر برای برپایی اردوی تدارکاتی بعد از کنسلی سریالی دیدارهای دوستانه. پر واضح بود که در آستانه شروع گرمترین فصل سال، انتخاب کشور قطر با شرایط آب و هوایی طاقت فرسا گزینه ای در جمیع شرایط نادرست است. بعضی از بازیکنان تمرین و بازی کردن در آب و هوای شرجی و گرم دوحه را به روشن بودن دائمی سشوار تشبیه کردند!
بعد از بازی بود که نامی آشنا توسط رسانه ها برای جایگزینی اسکوچیچ مطرح شد. "کارلوس کی روش". مربی پرتغالی که محبوبیتی بالا در بین عموم فوتبال دوستان و اغلب بازیکنان تیم ملی دارد و تایید دستیار سابق وی در تیم ملی مصر بر این اخبار صحه گذاشت. صرف نظر از شایعات اگر به عمق پیشامد بیندیشیم، خواهیم دید که ۳۱ تیم دیگر حاضر در جام جهانی در حال آماده سازی با تمام تمرکز برای کسب بهترین نتایج در جام جهانی هستند و ما در برزخ «این مربی بهتر است یا آن مربی؟» گرفتار؛ و متضرر اصلی، نسل طلایی است که امید همه عاشقان فوتبال به آنهاست.

کمتر از ۶ ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده،شیوه بازی سرمربی فعلی نشان داده است که مرد میادین بزرگ نیست و در دوبازی گذشته با کره این مهم به وضوح قابل رویت بود و تیم ملی در بازی های دشوار با مشکلات تاکتیکی عدیده ای روبروست. از سوی دیگر تغییر اسکوچیچ دردسرهای متعددی را به دنبال خواهد داشت، زمان کم آماده سازی، فیفا دی پیش رو و تنش در رختکن و... همچنین جذابیت نام کی روش به حدی بود که کارشناسان به فوریت به مقایسه این دو مربی پرداختند و به طبع گروهی مخالفند و گروهی موافق حضور وی. اینکه فدراسیون از مربی فعلی حمایت می کند یا نیم نگاهی به کی روش و مذاکرات با وی دارد هنوز شفاف نیست، چیزی که واضح و مبراست، زمان کم، فرصت های از دست رفته و هفت خوان آماده سازی برای شرکت در این تورنمنت است که همچون دیواری سربه فلک کشیده مقابل دیدگان ماست.

منبع:اطلاعات

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: