کد خبر: ٢٤١١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/12/01-١٦:٥٨

داود مختاریانی

 

آبادان خبر - به این خبر توجه بفرمایید:
«علی رغبتی به عنوان رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل منصوب شد.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در حکمی علی رغبتی را به عنوان رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان ناشنوایان اعزامی به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل منصوب نمود و اولین جلسه ستاد اجرایی به ریاست دکتر رغبتی و با حضور دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ، دبیر ، نواب رئیس و مسئولین کمیته های فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تیشه گران رئیس فدراسیون، ضمن تشکر از قبول مسئولیت توسط رغبتی اظهار امیدواری کرد با تلاش و کوشش کادرفنی و ورزشکاران عزیز بتوانیم در مسابقات بهترین نتیجه را کسب نماییم.»

رغبتی از مدیران با تجربه حوزه ورزش است و تا همین چند هفته پیش به عنوان سرپرست حوزه معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کرد و یکی از گزینه‌های جدی تصدی این پست بود که در نهایت محمد پولادگر حکم گرفت.

سرپرست سابق فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، یکی از شش عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در هنگام تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا ، عضو سابق هیأت مدیره پرسپولیس و سرپرست معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان و ... پستهایی بوده که رغبتی در سال‌های اخیر در آنها فعالیت داشته است.

انتصاب علی رغبتی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات المپیک ناشنوایان، نشان می‌دهد که انتصاب‌های حوزه ورزش به جای اینکه بر اساس تخصص و تجربه باشد، بر مبنای توصیه و رفاقت است زیرا ورزشکاران ناشنوا به دلیل شرایط خاصی که دارند، خدمات متفاوتی نسبت به سایر ورزشکاران باید به آنها ارائه شود و مدیریت چنین کاروانی نیاز به تجربه و تخصص خاص دارد و سرپرست کاروان باید به همه جوانب کار اشراف داشته باشد، در حالی که رغبتی از چنین امتیازی برخوردار نیست.

نکته جالبتر، تشکر رئیس فدراسیون ناشنوایان از رغبتی به خاطر قبول این مسئولیت است! معمول این است، کسی که حکم گرفته بابت اعتمادی که به وی شده است از صادر کننده حکم تشکر کند نه بالعکس!

آیا در فدراسیون ناشنوایان کسی نبود که به عنوان سرپرست کاروان معرفی شود؟ کسی که با این ورزشکاران و نیازهای خاص آنها آشنا باشد تا بتواند اموری مانند حمل و نقل، اسکان و نحوه تغذیه ورزشکاران را مدیریت کند؟

 

 

المپیک،فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی،فیفا،فدراسیون ناشنوایان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:اطلاعات

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: