کد خبر: ٢١٩٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/10-١٠:٠٠

✍️ محمود تیلا

 

آبادان خبر _ فرماندار ویژه شهرستان آبادان امروز در خبری که در سایت فرمانداری هم درج شده اعلام کرده:

"هیأت نظارت شهرستان طی نامه‌ای به شماره (۲۰۰/۱۳۹۹/ه ن آ) مورخه ۸ تیر صحت انتخابات را در شهرستان آبادان تایید نمود. همچنین هیأت نظارت استان طی نامه (۵۰۷/ه/ن/خ) صحت انتخابات شورای شهر آبادان را به صورت قطعی تایید نمود..."

حال این سوال مطرح است اگر انتخابات شورای شهر آبادان - بنا به ادعای نامه‌ی ۵ مرداد ایشان خطاب به هیات مرکزی نظارت کشور - به همراه گیلانی دیگر عضو اصلی هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای خوزستان و دو بازرس ویژه، دچار اشکال بوده به چه علت آن را تأیید کرده است؟ و علت نامه‌نگاری دوباره و تأیید تخلف در انتخابات که در نامه، "مهندسی انتخابات و تقلبات فراوان بر اساس قرائن و شواهد و گزارش‌های عدیده" عنوان شده چه بوده است؟ نامه‌ای که از سوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، رد و نتیجه‌ی ششمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه شهر آبادان تایید نهایی شد.

جالب اینجاست که هفته گذشته خبر رسید صحت انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز هم مورد تایید نهایی و قطعی هیات نظارت استان خوزستان قرار گرفته است اما در اقدامی عجیب دو عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان خوزستان هفته گذشته طی نامه‌ای به هیات نظارت مرکزی خواستار تکرار بازشماری آرا تا ۵۰ درصد صندوق‌ها شده بودند.

اگر انتخابات مورد تایید هیات نظارت استان نبوده پس به چه دلیل در رسانه‌ها اعلام شده انتخابات آبادان و اهواز توسط هیات نظارت استان تایید شده است؟!

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه (رئیس هیئت)، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر (نایب رئیس) سیدمجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان (سخنگو) هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان خوزستان لطفاً شفاف به این ابهام پاسخ دهید.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: