کد خبر: ٢٣٨٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/11/14-١١:٤٧

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها

آبادان خبر: در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار 25032 تومان و فروش آن 25274 تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب 28380 و 28728 تومان است.

قیمت روز دلار صرافی ملی

قیمت دلار برای خرید 24893 تومان و قیمت دلار برای فروش 25144 تومان است.

قیمت روز یورو صرافی ملی

همچنین قیمت یورو برای خرید 28498 تومان و قیمت یورو برای فروش 28785 تومان است.


دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی می‌گوید: توقف پرداخت تسهیلات به هیچ عنوان صحت ندارد. تمام تکالیفی که توسط مجلس و دولت به بانک‌ها تکلیف می‌شود هم با برنامه‌ریزی اعتباری در حال انجام است.

پرداخت وام‌های خُرد بدون ضامن از هفته گذشته طبق بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ شده است. این بخشنامه با مقاومت برخی از بانک‌ها رو به رو منجر به عزل یک مدیر شعبه ممتاز بانک دولتی و ثبت ۴۰۰ شکایت از جانب مردم علیه بانک‌ها شد.

عدم اعطای تسهیلات در ماه‌های آخر سال موضوعی است که  رئیس کل بانک مرکزی آن را تکذیب کرد و گفت: شاید منابع مالی بانک‌ها تحت فشار قرار بگیرد اما روند اعطای تسهیلات متوقف نمی‌شود.

امسال تا ۲۹ آذر نیز ۶۷۱ هزار نفر در مجموع مبلغ ۵۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج دریافت کردند. با توجه به این آمار، پرداخت تسهیلات در بخش ازدواج حدود ۵۰ درصد رشد داشته است. مجموع منابع بانک‌های عضو شورای هماهنگی در پایان آبان امسال رشد ۴۰ درصدی داشت که در همین مدت زمان شاهد رشد ۴۱ درصدی تسهیلات این بانک‌ها نیز بودیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اقتصاد،اقتصادی،خبراقتصادی،اخباراقتصادی،خبر اقتصادی،اخبار اقتصادی،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: