کد خبر: ٢٩١٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/17-١١:٤٧

حسینی محراب: جلوگیری از تخلفات، مقابله با مفاسد و شفافیت امور از کارکردهای فعالیت رسانه‌ای اصولی است

 

آبادان نیوز _ آبادان‌خبر _ استاندار خوزستان امروز (سه‌شنبه 17 مردادماه) در این دیدار صمیمانه گفت: اقدامات بزرگ همچون عملیات های دوران دفاع مقدس توسط رسانه ها ماندگار شده است و همه ما به این قشر تلاشگر مدیون هستیم.

علی اکبر حسینی محراب افزود: شغل خبرنگاری یکی از سخت ترین مشاغل در دنیا شناخته میشود و از زحمات شما قدردانی میکنم.

حسینی محراب اظهار داشت: همه شمول بودن اخبار، کاربرد زبان ساده، اثرگذاری و صداقت در خبر از ویژگی های کار رسانه ای حرفه ای محسوب میشود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: از طریق کار رسانه ای اصولی میتوان جلوی بروز بسیاری از تخلفات را گرفت و با مفاسد مختلف مقابله کرد و شفافیت طرح ها و پروژه های مختلف نیز از این محقق میشود.

وی افزود: یکی از مشکلات کار خبرنگاری عدم رسیدگی کافی به خانواده است که نیاز به توجه دارد.

حسینی محراب ادامه داد: یکی دیگر از آفت‌های کار رسانه شهرت است و افراد را بعضا در معرض لغزش و برقراری ارتباطات رانتی قرار میدهد و این امر نیاز به مراقبت دارد.

عالی‌ترین مقام دولت در خوزستان عنوان کرد: از معایب دیگر کار رسانه ای تلاش عده ای از افراد برای سوء استفاده از رسانه جهت تبلیغات شخصی و در راستای اهداف مغرضانه است و اصحاب رسانه عمدتا با تکیه بر نفس سلیم و پاک خود در برابر این افراد ایستادگی میکنند.

وی افزود: امروز رسانه های معاند به صورت هدفمند و منسجم با انواع تاکتیک های شیطانی و تکنیک های رسانه ای در حال تبلیغات بر علیه نظام اسلامی هستند و رسانه‌های ما در برابر آنها باید از طریق جهاد تبیین و بر اساس شیوه های اسلامی عمل نمایند.

گفتنی است؛ درجریان این بازدید از هویت بصری (لوگو) جدید شبکه خوزستان طی مراسمی رونمایی شد./ اخبار خوزستان

منبع: استانداری خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: