کد خبر: ٢٩٨٤٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/08/18-١٩:٣٠

صنعت نفت آبادان به مصاف هوادار تهران می رود.

 

آبادان نیوز _ تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و هوادار تهران در دیداری از هفته دهم لیگ برتر در حالی شنبه هفته آینده به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم برای بهبود شرایط خود در جدول و صعود به رده‌های بالاتر، راهی جز کسب سه امتیاز بازی ندارند.

زردپوشان آبادانی در فصل جاری نسبت به فصل‌های گذشته شرایط بهتری رقم زده‌اند و در نتیجه‌گیری به آن چیزی که نیاز است دست یافته‌اند اما در جدول رده بندی جایگاه متزلزلی دارند و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا حدودی شرایط آنها را در جدول تغییر دهد.

تیم فوتبال هوادار تهران که سومین فصل متوالی حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند در بازی‌های بزرگ، به رغم بازی های با انگیزه، ولی در مصاف تیم‌های هم سطح خود شکننده و آسیب‌پذیر حاضر شد.

شاگردان محمود فکری با کسب هفت امتیاز جزو تیم‌های میان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال هستند و برای صعود به رتبه‌های بالاتر به فکر شکست دادن صنعت‌نفت آبادان خواهند بود این تیم هفته گذشته در خانه برابر پیکان تهران یک امتیاز گرفت و در آبادان نیز برای کسب امتیاز به میدان خواهد آمد.

صنعت‌نفت آبادان نیز با هفت امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و به شدت از سوی تیم‌های پایین جدولی تهدید می‌شود برزیلی‌های فوتبال ایران هفته گذشته در تهران دست به کار بزرگی زدند و با نمایش یک بازی خوب پرسپولیس پرمهره را متوقف کردند تا برای تقابل با هوادار فقط به فکر سه امتیاز و صعود در جدول باشند.

تیم صنعت‌نفت آبادان با یک پیروزی، چهار تساوی و سه شکست و کسب هفت امتیاز در رتبه سینزدهم جدول قرار دارد. نفتی‌ها ۱۶ گل خورده و ۹ گل زده تاکنون در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

در آن سوی میدان شاگردان فکری با یک بازی بیشتر به تیم صنعت‌نفت ، با یک برد، چهار تساوی و چهار باخت و کسب هفت امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و در برابر حریفان خود هشت گل زده و ۱۱ گل خورده را در کارنامه دارند.

تیم هوادار تهران با اینکه جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد ولی خط دفاعی ضعیفی را تشکیل داده و با پذیرفتن ۱۱ گل یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی را در اختیار دارد و مهاجمان صنعت‌نفت برای باز کردن دروازه این تیم کار سختی پیش‌رو نخواهند داشت.

شاگردان فکری در خط حمله تیم زهرداری نشان داده‌اند و مدافعان با تجربه صنعت‌نفت روز سختی برابر مهاجمان هوادار بخصوص امین قاسمی‌نژاد خواند داشت.

تیم صنعت‌نفت با اینکه به لحاظ نتیجه گیری چندان بد عمل نکرده اما برابر حریفانش توانسته‌اند بازی‌های خوبی ارایه دهد و در خانه بهترین بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند و بدون شک تیم هوادار تهران با حریفی پرانگیزه روبه رو خواهد شد.

این دیدار جدال هافبک‌های باتجربه ۲ تیم است جایی که در خط میانی تیم صنعت‌نفت بازیکنان با کیفیت و با تجربه‌ای مانند طالب ریکانی و صادق صادقی حضور دارند و در آن سوی میدان نیز مرتضی منصوری و داریوش شجاعیان رهبری خط میانی سفیدپوشان تیم تهرانی را به عهده دارند که جدال این چهار بازیکن با یکدیگر در کسب نتیجه تاثیرگذار خواهد بود.

در خط دفاعی نیز ۲ تیم بازیکنانی سرشار از تجربه را در اختیار دارند میثم تهیدست رهبر بی چون و چرای صنعت‌نفت در این فصل مهره کلیدی برای ویسی است در آن سو نیز فریبرز گرامی در ترکیب هوادار قوی نشان داده است.

تقابل امین قاسمی‌نژاد و میثم تهیدست در خط دفاعی صنعت‌نفت و علی یوسف و فریبرز گرامی در خط دفاعی هوادار و داریوش شجاعیان و طالب ریکانی در خط میانی از دیدنی‌های این دیدار خواهد بود.

یکی از بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: هر بازی برای ما مانند یک فینال است و فرقی ندارد با کدام تیم وکجا بازی می‌کنیم.

حکیم نصاری بیان کرد: هدف ما گرفتن سه امتیاز در این دیدار است و باید طوری نتیجه بگیریم که به رده‌های بالاتر صعود و از قعر جدول فاصله گیریم.

وی اظهار کرد: با وجود هوادارانی که از تیم حمایت می‌کنند در زمین مسابقه به فکر کسب این سه امتیاز هستیم تا دل آنها را شاد کنیم، البته هوادار تیم دست و پا بسته‌ای نیست و برابر ما برای کسب امتیاز بازی خواهد کرد./ اخبار آبادان

منبع: ایرنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: