کد خبر: ٢٩٦٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/14-١٧:٥٧

امام جمعه شهرستان ایذه از مسولین خوست مشکلات مربوط به مشکل آب، برق و درمان روستاییان را با جدیت پیگیری و رفع کنند.

 

آبادان نیوز ـ حجت‌الاسلام سید میثم موسوی امام جمعه شهرستان ایذه در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی تجلی اراده ملت برای ایجاد امنیت است و شهدای مدافع راه امنیت این نیرو این شعار را به معنای واقعی کلمه تفسیر کردند.
وی افزود: نیروی انتظامی در مقام عمل ثابت کرده است که به معنای واقعی کلمه تجلی اراده ملت برای کسب همه خوبی‌ ها و دفع اشرار است و افتخار ملت ایران هستند.
امام جمعه شهرستان ایذه در ادامه با اشاره به مناسبت‌ های پیش‌رو از جمله روز روستاها و عشایر و نقش بخشداران جوان و انقلابی در ارائه خدمات در بخش‌ های سوسن و مرکزی ایذه بیان کرد:
در دو سال اخیر اقدامات خوبی در سطح روستاهای مختلف شهرستان ایذه و در حوزه پروژه‌های آسفالت، عمرانی، مقاوم سازی منازل و وام‌ های قرض الحسنه صورت گرفته است. از بنیاد مسکن جهت دو برابر شدن ارائه خدمات به روستاییان و عشایر تقدیر می‌کنیم ولی این امکانات کافی نیست و می‌بایست حل مشکلات این مناطق مورد توجه قرار داشته باشد.
موسوی با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان روستاهای شهرستان گفت: خدمات در این حوزه می‌بایست به گونه‌ ای باشد که مردم این مناطق برای انجام یک درمان اقلی این کار را در اطراف محل زندگی خود انجام دهند.
وی با اشاره به ظرفیت‌ های ورزشی در مناطق روستایی و عشایری شهرستان عنوان کرد: شرایط و بستر برای ورزش روستاییان و عشایر شهرستان باید فراهم باشد و استعدادها در این مناطق شناسایی شوند.
موسوی با اشاره به ظرفیت‌های بالای حوزه‌های مختلف ورزشی در شهرستان ایذه افزود: در این شهرستان قهرمانانی وجود دارد که افتخار ایران اسلامی، مردم شهرستان ایذه و قوم بختیاری هستند و از جمله آنها کشتی‌گیران قهرمانی هستند که امروز هم قهرمانی و هم پهلوانی می‌کنند و باعث هدایت جوانان و نوجوانان برای ارزش‌ها می‌شوند.
خطیب جمعه ایذه در ادامه با انتقاد از کمبود امکانات فرهنگی و مساجد در روستاهای شهرستان بیان کرد: حتماً باید کار ویژه‌ای در این زمینه اتفاق بیفتد و دولت نگاه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.
موسوی در پایان با اشاره به وجود ضعف برق و مشکلات حوزه آب در برخی از روستاهای شهرستان اضافه کرد: مساله آب در روستاها باید بسیار جدی گرفته شود. ۱۲ روستای شهرستان به شکل کلی فاقد آب هستند و ده‌ها روستا نیز با کمبود شدید آب مواجه هستند و این یک هشدار برای مسئولانی است که در سطح استان تصمیم گیری می‌کنند.
منبع: فارس

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی نشریه برکه بطور منظم خبر های استان فارس علی الخصوص خبر شیراز را به همراه اخبار خوزستان و جنوب ایران را برای شما منتشر میکند  با ما همراه باشید.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: