کد خبر: ٢٩٠٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/01-١٤:٣٣

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد؛

موسوی‌فرد: دشمن از اتحاد کشورهای اسلامی ضربه خورده است

نماینده ولی فقیه در خوزستان: دشمن از اتحاد و نزدیکی دل‌های کشورهای اسلامی ضربه خورده است.

 

آبادان نیوزامام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌ های نمار جمعه اهواز ضمن تسلیت فرا رسیدن محرم اظهار کرد: تاریخ را مطالعه کنید. در تاریخ بشریت در جبهه حق انتخابی سخت‌تر از حادثه عاشورا سراغ ندارید. هزار و اندی سال گذشته علما سالیان سال زحمت کشیدند و این را قابل فهم کردند. اصحاب سید الشهدا همه محاصره‌ها و محاسباتی که در آن زمان شیطان تلاش کرد، همه این را شکستند. شیطان تلاش کرد فضا را آلوده کند. در حادثه عاشورا چند اتفاق مهم وجود دارد؛ باید انسان با امام همراهی کند؛ هم همراهی کند و هم آبرو بدهد.

سیدمحمد نبی موسوی‌فرد  ادامه داد: در جنگ صفین دیدیم که عمارها در کنار امام قرار گرفتند و جهاد تبییین کردند. انسان باید تلاش و همراهی کند. فضای رسانه‌ای آن روز بگونه‌ای فضا را آلوده کرده بودند که هر کسی می‌خواست با امام همراهی کند خارج از دین در نظر گرفته می شد؛ خیلی مهم است که با این شرایط انسان با امام همراهی کند.

خطیب جمعه اهواز گفت: وجود مقدس حضرت ابالفضل (ع) لحظه‌ای تردید نکرد. خیلی سخت است که عقیله بنی‌هاشم و فرزندان او را همراهی کند و بعد جان بدهد و اهل بیت به اسارت بروند اما لحظه‌ای ابالفضل (ع) تردید نکرد. تمام شهدا و مومنین در قیامت به جایگاه ابالفضل (ع) غبطه می‌خورند. در تاریخ بشریت هیچ امتحانی سخت‌تر از همراهی با امام نیست. چه کسی باور می‌کرد این حرکت جهانی شود؟

حجت‌الاسلام موسوی‌ فرد عنوان کرد: وقتی می‌گویند ای مومنان بحث حجاب مهم است و باید تذکر دهید، بحث تعلقات جلو می‌آید.

وی افزود: برای عصر تاسوعا، همه هیات‌ها یا اکثرا در یک نقطه جمع شوند و تلاش کنیم در یک نقطه جمع شویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص توهین و جسارت به قرآن کریم و اهل بیت (ع) گفت: اینکه در این دوره کشورهای اسلامی متحد می‌شوند و دشمنان می‌بینند دل‌ها به هم نزدیک شده‌اند؛ به این معناست که آن‌ها از قرآن و اهل بیت ضربه خورده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد تاکید کرد: سران استکبار جامعه بشریت را هدف قرار داده است. از نگاه استکبار فروپاشی خانواده از کجا آغاز می شود؟ از تزریق بی حجابی و بعد از آن روابط بی حد و مرز بین پسر و دختر.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: تجربه تلخ کشورهای غربی این است که اگر صدف حجاب بشکند گوهر عفاف از بین می‌رود. بحث فقط در داشتن روسری نیست. استکبار به میدان آمده است و برنامه ریزی و طراحی می‌کند. 

حجت‌الاسلام موسوی فرد بااشاره به اروپا اظهار کرد: انهدام خانواده دیده می‌شود. هدف این است که شیرازه خانواده از هم بپاشد. / اخبار خوزستان

منبع: ایسنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: