کد خبر: ٢٩٠٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/04/28-١٩:٠٧

حسینی محراب: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از آبادان‌خبر، استاندار استان خوزستان درنشست ستاد انتخابات خوزستان که دیروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: روند انتخابات با استعفای مدیران آغاز شده است و ستاد انتخابات استانداری خوزستان و کمیته‌های مختلف در این خصوص تشکیل شده‌اند.

علی اکبر حسینی محراب افزود: در این نشست موارد زیادی مطرح و تاکید شد بزرگان عشایر، طوایف و ایلات و همه کسانی که می‌توانند مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند، در این زمینه اقدام کنند.

او گفت: انتظار می‌رود متنفذین، مباحث مربوط به انتخابات را پیگیری کنند و توصیه‌های لازم را ارائه دهند.

حسینی محراب بیان کرد: شأن جمهوری سلامی این بوده است که از ابتدای تشکیل تاکنون چهل و چند انتخابات برگزار کرده است. کشور ما کشور انتخابات است و خوشبختانه خوزستانی‌ها پرشورترین و پرشمارترین میزان شرکت را در صندوق‌های رای داشته‌اند.

این مقام مسئول عنوان کرد: خوزستانی‌ها این بار هم به کوری چشم همه کسانی که نمی‌خواهند انتخابات با عزت و بزرگی برگزار شود، انتخابات باشکوهی را رقم خواهند زد و حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

استاندار خوزستان گفت: در این نشست بر آموزش مجریان انتخابات برای برگزاری انتخابات محکم و قانونمند تاکید شد. تاکنون چندین جلسه آموزشی برای معاونان سیاسی استان‌ها در وزارت کشور و برای فرمانداران در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شده است. این آموزش‌ها برای همه مجریان و افرادی که کنار صندوق‌های رای حضور دارند، ارائه می‌شود.

عالی‌ترین مقام دولت در خوزستان بااشاره به پیگیری رفع سایر مسائل مربوط به انتخابات افزود: در این نشست بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیدها تاکید شده است و مر قانون باید رعایت شود و از هم‌اکنون پیشگیری‌ها در این زمینه انجام شود. طبیعی است که برای تشویق عمومی باید روابط عمومی‌ها فعال باشند اما وقتی کار به فرد و کاندیدا می‌رسد نباید از امکانات دولتی استفاده شود./ اخبار خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: