کد خبر: ٢٧٦٤٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/10-٢١:٠٧

رئیس آموزش و پرورش آبادان:

دشمن جوانان را هدف قرار داده است

مدیر آموزش و پرورش آبادان: دشمن جوانان را مورد هدف قرار داده تا به مقاصد شوم خود برسد.

 

آبادان نیوز: حبیب‌ الله رمضانی، رییس آموزش و پرورش آبادان امروز (سه‌ شنبه 10 آبان) در همایش دختران دهه هشتادی‌ آبادان در سینما مهر این شهرستان گفت: دشمن تفکر انقلابی جوانان را هدف گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان: دشمن تفکر انقلابی جوانان را هدف گرفته است

رمضانی بر لزوم تبیین و تقویت روحیه استکبار ستیزی دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن جوانان را مورد هدف قرار داده تا به مقاصد شوم خود که در جنگ سخت به آن نرسیده دست یابد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

وی افزود: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی باید با الهام گرفتن از دانش آموزان شهید که برای اعتلای نام ایران جان خود را نثار کردند، جلوی جولان دشمنان قسم خورده را بگیرند و فرصت رخنه‌ای برای ضربه زدن به ملت ایران را به آنها ندهند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰ شهید هشت سال دفاع مقدس آبادان گفت: تعلیم وتربیت صحیح دانش آموزان گامی در راستای افزایش بهره وری آموزشی است که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: با وجود اینکه دشمنان سعی دارند با تفرقه افکنی و ایجاد شائبه‌های مختلف جوانان ما را از مسیر صحیح منحرف کنند، نوجوانان و جوانان ایرانی ثابت کردند با بینش بالای خود پشتیبان انقلاب و کشور هستند.

حجت الاسلام غبیشاوی اظهار داشت: دختران با داشتن حجاب اسلامی نقش بسیار مهمی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند.

وی با اشاره به اینکه نوکران و مواجب‌ بگیران دشمن ، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی را هدف گرفته اند افزود: دشمنان در فضای مجازی با صدها شبکه برای انحراف جوانان برنامه پخش می‌کنند.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

همایش دهه هشتادی‌ها به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در سینما مهر آبادان برگزار شد. 

این همایش با هدف تقویت روحیه ، ایجاد فضای مفرح و تشویق دانش آموزان به کارهای گروهی برگزار شد. 

در این مراسم از ۴۰۰ دانش آموز دختر که در بخش های فرهنگی، آموزشی و علمی در آبادان حائز رتبه برتر شدند به یاد ۴۰۰  دانش آموزان شهید آبادان تجلیل شد.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: