کد خبر: ٢٧٤٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/22-١٧:٥٢

امام جمعه آبادان : نباید دولت و مسئولان از مسائل اصلی مردم غفلت کنند و درگیر حوادث اخیر شوند چرا که جواب آن‌ها را خود ملت ایران می‌دهند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از صدا و سیما ، حجت‌ الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی ، امام جمعه آبادان امروز (جمعه 22 مهرماه) در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک میلاد پر سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، عامل مهم یکپارچه شدن امت رسول‌ الله را وحدت بین مسلمانان و پیروی از سیره و اخلاق نبوی عنوان کرد و گفت : نقشه‌های شوم دشمنان ایجاد تفرقه در میان وحدت مسلمانان است و انسان های مومن در عین تاسی به اخلاق نبوی باید در برابر توهین به مقدسات اسلامی موضع جدی بگیرند.

وی افزود : رهبری در دیدار اخیر خود با اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام فرمودند: نباید دولت و مسئولان از مسائل اصلی مردم غفلت کنند و درگیر حوادث اخیر شوند چرا که جواب آن‌ها را خود ملت ایران می‌دهند.

خطیب جمعه آبادان در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت : برای پرورش دانش آموزانی مومن و متعهد ، ️مدرسه به تنهایی نمی‌تواند از عهده تربیت کودکان و نوجوان برآید و خانواده‌ها نیز باید در کنار معلمان  و مسئولان تعلیم و تربیت باشند. 

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه اصلاح شبکه فاضلاب کمترین خواستۀ مردم خوزستان است ، گفت : هفته گذشته ما شاهد اجرای عملیات طرح تکمیلی فاضلاب در آبادان و خرمشهر بودیم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم و تقاضای ما این است که نظارت‌ها دقیق باشد و آن مکان‌هایی که نیاز به تغییر شبکه آب دارد نیز اصلاح شود. 

همچنین همزمان با ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور جشن مهر و کرامت در مصلای آبادان به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: