کد خبر: ٢٦٧٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/04-١٧:٣٢

امام جمعه آبادان : گرانی ، فشار زیادی به افراد کم‌درآمد وارد می‌کند که نیاز است در این خصوص رسیدگی جدی شود.

 

آبادان نیوز : حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی چاره اندیشی فوری برای گرانی‌ها و تورم را بسیار مهم دانست و گفت: اقشار متوسط و پایین بسیار تحت تاثیر وضعیت موجود قرار گرفته اند و لازم است اقدامی سریع برای کنترل بازار و قیمت‌ها و البته سامان دادن به تولید و مراکز تولید انجام شود.

امام جمعه آبادان با اشاره به تلاش شبانه روزی مسوولان برای رفع مشکلات مردم گفت: دشمن با سیاه نمایی قصد ناکارآمد جلوه دادن نظام را دارد ولی اقدامات دولت جهادی و انقلابی تلاش آنها را بی اثر کرده است.

خطیب جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه آبادان ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهید رجایی و باهنر افزود: دشمنان همواره سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دارند که با هوشیاری مردم و مسوولان تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.

وی عزم دولت در مبارزه با فساد از مبدا را اقدامی انقلابی دانست و ادامه داد: نیاز است در این خصوص همه به کمک دولت بیایند تا جلوی فساد گرفته شود.

امام جمعه آبادان خواستار مبارزه بی‌امان با مفسدان اقتصادی و اداری برای جلوگیری از اختلاس شد و گفت: اگر جلوی فساد مالی گرفته نشود پیشرفت و عدالت محقق نمی‌شود.

او ایران را یک کشور ثروت‌مند دانست و افزود: اگر جلوی تخلف‌ها گرفته نشود اقتصاد ما پیشرفت نمی‌کند.

یکی از شعار‌های رئیس جمهور این است که از سرچشمه باید جلوی فساد را گرفت که حرف درستی است چرا که اگر ما چندین برابر دستگاه قضا داشته باشیم، ولی از مبداء جلوی فساد گرفته نشود، دستگاه قضایی نمی‌تواند به این تخلف‌ها رسیدگی کند.

انتظار است برای جلوگیری از فساد، همه دلسوزان به کمک رییس جمهور بیایند.

وی اشتغال و استفاده بهینه از منابع خدادادی برای رفع بیکاری بخصوص در آبادان را خواستار شد و افزود: در آبادان هزاران هکتار زمین وجود دارد که می‌توان حوضچه‌های ماهی را در آن‌ها ایجاد کرد که البته مدیریت قوی لازم دارد و می‌تواند در این حوزه مشکل تمام بیکاران را حل کند.

امام جمعه آبادان همچنین به مذاکرات رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای در تلاش است دشمن را وادر به پذیرش حرف منطقی کند.

همچنین از دولت مطالبه داریم که مراقب باشید و دیگر نباید به دشمن و مستکبران که در مکر و حیله حرفه‌ای هستند امتیاز دهیم.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: