کد خبر: ٢٩٩٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/09/05-١٣:٠٧

حجت‌الاسلام غبیشاوی: بسیجیان به عنوان خادمان مردم پرچمدار خدمت‌رسانی هستند.

 

آبادان نیوز _ امام جمعه آبادان امروز (یکشنبه 5آذرماه) در مجمع سالیانه بسیجیان شهرستان آبادان در فرمانداری آبادان اظهار کرد: بسیج و بسیجیان در روزهای سخت، حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم هستند و برای برطرف کردن مشکلات تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی تفکر بسیجی را الگویی برای پیشرفت و تعالی کشور دانست و افزود: بسیج در مواجهه با مشکلات به ویژه در مناطق محروم یاور مردم هستند و در صورت نیاز حضوری فعال و تاثیرگذار دارند.

خطیب جمعه آبادان با تاکید بر استفاده از نظرات متخصصان بسیجی در کاهش و برطرف کردن مشکلات مردم آبادان بیان کرد: مجمع عمومی بسیجیان و کارگروه‌های تخصصی به گونه‌ای عمل کنند تا با وظایف دستگاه اجرایی تداخل نداشته باشد.

رییس مجمع بسیجیان شهرستان آبادان نیز به تشکیل هفت کارگروه تخصصی با استفاده از نیروهای بسیجی در شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: هر کارگروه متناسب وظایف با حضور ۱۳ تا ۲۵ نفر تشکیل و راهکارهای عملی برای برطرف کردن آنها ارائه داده است.

سرهنگ ثامر چنعانی یکی از مشکلات اقتصاد و زیربنای مهم در آبادان، آب و فاضلاب و واحدهای تجاری راکد و نیمه تعطیل است.

مسئول مجمع بسیجیان شهرستان آبادان ادامه داد: در کارگروه بهداشت و درمان از ۲۰ مسئله مورد طرح سه مشکل، کارگروه زنان و خانواده از۶۰ مسئله چهار مشکل و کارگروه فن آوری و علمی ۲ مشکل در مجمع مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت.

سرهنگ چنعانی گفت: عملکرد مجمع بسیجیان تداخلی با وظایف دستگاه‌های دولتی ندارد و راهکارهای عملی و علمی را برای رفع مشکلات به مدیران اجرایی ارائه می‌دهند.

وی لایروبی بهمنشیر و ارتقای شاخص‌های قبولی در کنکور را از دغدغه‌های مجمع بسیجیان آبادان دانست.

از ۲۹ آبان تا پنج آذر در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، هفته بسیج نامگذاری شده است و برنامه‌های این هفته با عنوان بسیج، امید ملت ایران برگزار خواهد شد./ اخبار آبادان

 

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: