کد خبر: ٢٥٣٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/14-٠١:٣٦

در حادثه ریزش ساختمان متروپل کتابداران آبادانی با امداد رسانی و برپایی ایستگاه صلواتی به یاری حادثه دیدگان و امدادرسانان شتافتند.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، کتابداران شهرستان آبادان در روزهای اخیر در پی ریزش ساختمان متروپل با حضور در محل حادثه و استقرار ایستگاه صلواتی، به امدادرسانان و حادثه دیدگان این حادثه خدمات رسانی کردند.

احمد ربیعی رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان گفت: در روزهای نخست این حادثه، احمد دشت افکن و جعفر دشت افکن کتابداران این شهرستان در صحنه حضور یافتند و با همکاری نیروهای مردمی به کمک افراد زیرآوار رفتند و به افراد آسیب دیده کمک رسانی کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه مغازه برادران دشت افکن در نزدیکی محل حادثه است، این مغازه تخلیه و به ایستگاه صلواتی تبدیل شد تا کمک های مردمی را بین حادثه دیدگان و امدادرسانان توزیع کنیم؛ این ایستگاه صلواتی تا پایان آواربرداری و حضور امدادرسانان مستقر خواهد بود.

ربیعی با بیان اینکه کتابخانه های فرهنگ و ثامن الائمه نزدیکترین کتابخانه ها به این حادثه هستند، گفت: امکانات و نیروهای این دو کتابخانه نیز برای خدمات دهی و امدادرسانی به حادثه دیدگان وارد میدان شدند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: