کد خبر: ١٤٤٣١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/09-١٢:٠٤

رئیس سازمان انتقال خون آبادان گفت: پایگاه انتقال خون آبادان چشم به راه اهدا کنندگان خون است.

 

آبادان نیوز : سازمان انتقال خون آبادان گفت: پایگاه انتقال خون آبادان چشم به راه اهدا کنندگان خون است.

به گزارش آبادان خبر ، سحر مقبلی رئیس سازمان انتقال خون آبادان گفت: به علت انتشار ویروس کرونا درکشور، از اواخر اسفند تا کنون با مشکل کمبود خون در همه گروه‌های خونی در این شهرستان روبرو هستیم.

او با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در پایگاه‌های انتقال خون، افزود: از وسایل ضدعفونی شده و یکبار مصرف برای مراجعه کنندگان استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان انتقال خون آبادان با اشاره به اینکه اهداکنندگان محترم جهت مشارکت در این امر خداپسندانه همین امروز اقدام کنند ادامه داد: همچنین بهبود یافتگان کووید ۱۹ که یک ماه از بهبودی آن‌ها گذشته است میتوانند پلاسما اهدا کنند.

مقبلی با اشاره به ساعات کاری پایگاه اهدای خون در آبادان گفت: این پایگاه از شنبه تا چهارشنبه صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بعد از ظهر ساعت ۱۶ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و پنج شنبه‌ها صبح نیز از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بعد از ظهر‌ها ۱۶ تا ۱۸:۳۰ آماده دریافت خون از اهداکنندگان است.

او تصریح کرد: اهداکنندگان خون میتوانند به احمد آباد، خیابان ۱۵ اصلی، معاونت بهداشت مراجعه و یا شماره تماس ۰۹۳۷۶۳۱۹۱۶۱ برای اعلام آمادگی و ثبت نام در پویش اهدای پلاسما، اهدای زندگی مشارکت کنند.

رئیس سازمان انتقال خون آبادان در پایان گفت: مراجعه کنندگان برای اهدای خون حتماً باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.


 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: