کد خبر: ١٥٢٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/13-٠٩:٣٤

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان، شنبه ۱۵ شهریورماه خواهد بود.

 

به گزارش آبادان خبر ، حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان اظهار کرد: آغاز رسمی سال تحصیلی جدید در این شهرستان مانند سایر مناطق کشور از ۱۵ شهریور خواهد بود و زنگ بازگشایی مدارس روز شنبه نواخته خواهد شد.

او ادامه داد: پیش از این عنوان شده بود که آغاز سال تحصیلی در خوزستان از اول مهر است که این موضوع پیشنهاد ستاد مدیریت کرونا بود که پذیرفته نشد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان به نگرانی والدین از بازگشایی مدارس در شرایط، پاندمی بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش آبادان امتحانات نهایی، استعداد‌های درخشان، مدارس نمونه دولتی، کنکور سراسری را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کرد و هیچ موردی از ابتلا به این بیماری گزارش نشد.

رمضانی تصریح کرد: برای هر کدام از پایه‌ها به شورای مدارس اختیاراتی داده شده است برای اینکه سال جدید با تراکم کم دانش‌آموزی آغاز شود.

او گفت: سال تحصیلی در مدارس روستایی با تراکم جمعیتی کمتر از ۵۰ دانش‌آموز، حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تاکید کرد: شورای مدارسی که دارای تراکم بالایی نسبت به سایر مدارس سطح شهرستان دارند می‌توانند با استفاده از اختیارات قانونی خود گروه زوج و فرد دانش آموزی تشکیل دهند.

رمضانی خاطر نشان کرد: در شرایط قرمز تمام آموزش‌ها غیرحضوری است و با توجه به عدم وضعیت قرمز شهرستان آبادان ۱۵ شهریور با نواختن زنگ بازگشایی مدارس آموزشگاه‌ها رسما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: