کد خبر: ٢٨٩٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/01/26-١٢:٥١

نفت آبادان امروز به مصاف پیکان می‌رود.

 

آبادان نیوز _ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (شنبه 26‌اسفندماه) از ساعت 19:30 دقیقه در تهران مهمان پیکان این شهر است.

شاگردان ویسی که با برد هفته گذشته برابر مس کرمان امیدشان برای بقا زنده شد، در یک بازی حیاتی دیگر چشم به سه امتیاز دیدار با پیکان دارند تا همچنان برای حفظ سهمیه خود در لیگ برتر امیدوار بمانند. البته نفت آبادان بازی آسانی برابر تیم جوان و سخت کوش مجتبی حسینی ندارد اما آنچه این روزها بیش از قبل می تواند برگ برنده آبادانی‌ها باشد انگیزه و ایجاد روحیه شکست ناپذیری است. باتوجه به شکست شب گذشته مس کرمان که مثل تیم های نفتی خوزستان تهدید سقوط را حس می کند، تیم ویسی اگر امشب برنده از زمین خارج شود، فاصله امتیازی خود را با مس به عدد ۳ می رساند تا رقابت برای سقوط نکردن بین تیم‌های نفتی خوزستان و مس کرمان در هفته‌های پایانی جذاب‌تر شود./ آبادان خبر


عبد الله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ملوان بندرانزلی اظهار کرد: با تشکر از تمام کسانی که پیش از من برای این نیم زحمت کشیدند، شرایط ویژه ای داریم و باید سخت تلاش کنیم و همه بازیکنان هم قسم شده‌اند که بازی فردا را پیروز از میدان خارج شویم تا خون تازه‌ای در رگ‌های صنعت نفت جاری شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سهمیه خوزستان و آبادان را در لیگ برتر حفظ کنیم، افزود: نه تنها تیم خود، بلکه از تیم‌های دیگر شناخت دارم و بالغ بر ۱۲ نفر از این بازیکنان در تیم های مختلف با من کار کردند و شناخت خوبی از تیم نفت و فوتبال خوزستان دارم، از آنهایی نیستم که اگر تیم نتیجه نگرفت بهانه دیر پیوستن و نبستن تیم را بیاورم، کاملاً با درک این مسائل به آبادان آمدم و اینجا هستم که به بقای صنعت نفت کمک کنم.

ویسی تصریح کرد: کاری به گذشته و نوع بازی تیم ندارم، از اینکه نفت تا کنون در آبادان پیروز نشده، فاجعه رخ داده و اگر با من هم تیم پیروز نشود، فاجعه‌بار تر خواهد بود، امیدوارم فردا یک روز خوب فوتبالی برای نفت آبادان و مردم خوزستان باشد. استانی که می‌تواند خیلی بهتر از این باشد و حتی نمایندگان بیشتری در لیگ داشته باشد.

او با اشاره به اینکه تمام خواست ما فقط کسب پیروزی است، گفت: به دنبال زیبا بازی کردن نیستیم و هدف ما فقط کسب ۳ امتیاز در تمام بازی‌هاست.

سرمربی نفت آبادان در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر کنار گذاشته شدن بازیکن دورگه این تیم یادآور شد: این بازیکن بابت بی انظباطی در بازی قبل، در اختیار باشگاه قرار داده شده بود که با رفع مشکل انضباطی فریدون، او در حال حاضر در تمرینات حضور دارد.

ویسی خاطرنشان کرد: اگر سطح بازیکنان خارجی از سطح بازیکنان تراز اول ملی بالاتر نباشد و حتی در حد بازیکنان استانی هم نباشند، در حق تیم‌ها خیانت شده است./ آبادان خبر

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: