کد خبر: ٢٨٩٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/21-١٧:٣٩

شهردار آبادان: به‌زودی دوربین‌های کنترل سرعت در سطح شهر نصب خواهند شد.

 

آبادان نیوزیاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان در نشست خبری با خبرنگاران و ارباب جراید، طرح‌های عمرانی راکد، انباشت زباله‌ها در سطح شهر و مطالبات کارگران را از جمله مشکلات این شهر اعلام کرد و گفت: سعی کردیم مشکلات در حوزه‌های مختلف در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به صورت تدریج رفع شوند.

وی افزود: هم اکنون ۱۰۰ پاکبان در حال خدمات رسانی هستند که حدود ۴۰۰ پاک بان کمبود داریم و به حدود ۲۰۰ نیرو برای حمل زباله نیاز است.

کاوه پور در راستای پاکسازی معابر بیش از ۲ هزار سرویس نخاله جمع آوری شده، بیش از ۸۵۰ باکس زباله در نقاط مختلف شهر جانمایی شده و ۸۰۰ باکس نیز در روز‌های گذشته اضافه شده است.

شهردار آبادان با اشاره به خریداری بیش از ۲۰ هزار نهال گفت: از این تعداد حدود ۲ هزار نهال به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شد.

کاوه پور ادامه داد: هم‌اکنون در حوزه عمرانی لکه گیری آسفالت خیابان‌ها انجام شد و همچنان ادامه دارد و در مسیر ورودی و خروجی شهر روکش آسفالت انجام شده است.

مقام ارشد مدیریت شهری آبادان گفت: زیرسازی و روکش آسفالت بیش از ۷۰ معبر با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه خاتم درحال انجام است.

کاوه پور در ادامه بیان کرد: منطقه سلیچ نیز پس از تکمیل طرح فاضلاب به صورت کامل آسفالت می‌شود و پیاده رو سازی و جدول گذاری در منطقه ذوالفقاری و کوی دریا در حال انجام است.

این مقام مسئول گفت: نصب تابلو‌های راهنما، نصب المانها، تغییر مهندسی مسیر‌ها از جمله اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل و ترافیک است؛ و با پیگیری‌های انجام شده به زودی دوربین‌های کنترل سرعت در سطح شهر نصب می‌شوند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: