کد خبر: ٢٨٥٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/01-١٢:١٣

دربی خوزستان بدون گل به پایان رسید.

 

آبادان نیوز _ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دیروز (جمعه 30 دی ماه) میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید

نفت آبادان با این تساوی 11 امتیازی شده و در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.

 

اظهارات سرمربی صنعت نفت بعد از بازی

ادسون تاوارس در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: هفته قبل از بازی با مس کرمان هفته بسیار سختی برای ما بود و به دلیل بارندگی که در آبادان بود نتوانستیم روی زمین چمن تمرین کنیم. در این هفته کمی شرایط بهتر شد و توانستیم تمرینات بسیار خوبی را داشته باشیم. اگر کل تیم نفت مسجد سلیمان را بخواهیم ببینیم 5 بازیکن از 11 بازیکن درون زمین تا به امروز کنار هم بازی نکرده بودند. بازی امروز نه به باشگاه و نه به من مربی بستگی دارد. بازیکنان تنها 3 روز با هم تمرین کردند و امروز به میدان رفتند.

وی در ادامه افزود: اگر خط حمله تیم را با ۴ بازی ابتدایی که در این تیم حضور داشتند بخواهیم مقایسه کنیم کاملا متفاوت نسبت به گذشته بوده است و با توجه به شرایطی که در تیم ما حاکم است به آینده امیدوار هستم. تیم فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که بازیکنان آنها حدود سه سال است کنار هم بازی می‌کنند. نه تنها من بلکه بازیکنان هم به یک اعتماد به نفس کامل رسیده‌ایم و باید منتظر بمانیم و ببینیم تا پایان فصل چه نتایج ای رقم می خورد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه چرا یکسری از بازیکنان خوب خود را از ترکیب اصلی کنار گذاشته است؟ گفت: شما خبرنگار هستید درست است باید این را بدانید در باشگاه چه اتفاقاتی درحال رخ دادن است. مربی بدون دلیل بازیکن خوب خود را از ترکیب اصلی کنار نمی‌گذارد این مشکل من نیست بعضی از این بازیکن ها با باشگاه مشکل داشتند و حتی چند روزی با ما تمرین نکردند. این سوال خوبی است چرا که خیلی از شما خبرنگاران هم شاید از اتفاقات داخل باشگاه بی‌خبر باشید. از دیدگاه شما بعد از بازی مس کرمان مهدی نقی زاده بازیکنی بود که یک هفته با تیم تمرین نکرد. نه به خاطر اینکه مشکل از من باشد او با باشگاه مشکل داشت و کمی هم دچار مصدومیت بود که بعد از رفع آن به تمرینات تیم اضافه شد و فکر کنم مشکلی هم که با باشگاه داشت رفع شده است. سینا مرادی راهم تا اطلاع ثانوی در جمع خود به دلیل همین مسائل نداریم.

وی افزود: احسان مرادیان هم یکی از بازیکنانی بود که ما در اختیار نداشتیم این ها تقصیر من نیست من مربی هستم و باید با شرایطی که برای تیم پیش می آید روبرو شوم و باید با واقعیت‌هایی که در تیم به وجود می آید روبرو شویم و آنها را برطرف کنم.

تاوارس در خصوص بازی نفت آبادان با مس کرمان در جام حذفی عنوان کرد: زمانی که می‌خواستیم در جام حذفی با مس کرمان بازی کنیم بازیکنان تیم این احتیاط را به خرج دادند که آیا با مس کرمان بازی کنیم یا نکنیم. چرا که تمرکز ما روی لیگ برتر بود، ولی دیدگاه من این نیست که فقط توجه مان بر روی لیگ برتر باشد و من به بازیکنان گفتم که باید جام حذفی را جدی بگیریم، چرا که می‌توانیم در آنجا فینالیست هم باشیم. اگر شما بازی تیم را در مقابل مس و فولاد را دیده باشید متوجه می شوید که ما به زمان خوب خود بازگشتیم اتفاقاتی که در باشگاه رخ می دهد روزانه است و شاید شما مطلع نباشید.

وی در پایان گفت: نگاه من به تمام بازی‌های لیگ است و برنامه‌ای که طراحی کرده ایم برای کل لیگ است مادر تمام بازی ها مشکلات داوری هم داشتیم. مخصوصاً امروز که داور یک پنالتی را برای ما نگرفت برنامه ما این است که بتوانیم تیم صنعت نفت آبادان را در لیگ برتر نگه داریم. من زمانی که هدایت تیم نفت آبادان را به برعهده گرفتم در قعر جدول بودیم و اختلاف امتیازی ما با تیم بالایی خود ۶ امتیاز بود. امروز آن ۶ امتیاز به ۳ امتیاز کاهش پیدا کرده است، اگر امتیاز ها را بررسی کنید می‌بینید که ما ۱۱ امتیاز گرفتیم و فولاد ۲۱ امتیاز برنامه ما این است که امتیاز ها را بازی به بازی جمع کنیم و این اتفاق در ادامه برای نفت آبادان رقم خواهد خورد خدا را شکر می کنم که امروز بازی را به فولاد نباختیم./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: