کد خبر: ١٩٥٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/28-١٢:١٢

مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس از هم‌تیمی پرتغالی خود در برابر برخی انتقادات دفاع کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، جورجو کیه‌لینی در آستانه تقابل یوونتوس با آتالانتا با اشاره به دو برد اخیر این تیم مقابل تیم‌های ناپولی و جنوا به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما بازی فوق‌العاده‌ای مقابل ناپولی به نمایش گذاشتیم، تیمی که عالی کار می‌کند، در ادامه هم موفق شدیم این روند را در بازی مقابل جنوا با خلق موقعیت‌های بیشتر ادامه دهیم.

وی همچنین با اشاره به اظهارنظر پپ گواردیولا که بازی با آتالانتا را به خاطر سرسخت بودن این تیم به رفتن به دندان‌پزشکی تشبیه کرده بود، اظهار داشت: حالا باید به بازی با آتالانتا فکر کنیم، تیمی فیزیکی و فنی که در جریان بازی حریف را تحت‌فشار می‌گذارد. حق با گواردیولا است، بازی با آتالانتا به مانند رفتن به دندان‌پزشکی است. با این وجود ما هنوز سلاح‌هایی داریم که می‌توانیم آنها را به دردسر بیندازیم. این فصل نتوانستیم آنطور که باید موفقیت‌های‌مان استمرار داشته باشد اما اکنون باید این کار را انجام دهیم.

مدافع ایتالیایی یوونتوس همچنین درباره گزارش‌هایی که کریستیانو رونالدو را مشکل یوونتوس دانسته‌اند، گفت: اگر کریستیانو رونالدو مشکل است، دوست دارم مشکلات زیادی داشته باشم. ما نباید به این فکر کنیم که اوضاع می‌توانست چطور پیش برود. با اما و اگرها حواس‌مان پرت می‌شود. باید تا جایی که می‌توانیم در جدول بالا برویم، شاید در رده دوم فصل را به پایان بردیم چون اینتر فاصله زیادی گرفته، اما هدف ما کسب جایگاه دوم است.

یوونتوس در حالی از ساعت 17:30 فردا (یکشنبه) در هفته سی‌ویکم سری A ایتالیا به مصاف آتالانتا می‌رود که در حال حاضر با 62 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها و پشت‌سر اینتر 74 امتیازی و میلان 63 امتیازی است.

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،فوتبال،رونالدو
منبع:تسنیم
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: