کد خبر: ١٩١٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/18-١٤:٢٩

یک پیشکسوت فوتبال آبادان گفت: صنعت نفت مشکلات مالی خیلی زیادی دارد و با وجود این‌که پورموسوی بد نتیجه نگرفت اما هر تیمی یک اندازه‌ و یک حوصله‌ای دارد.

 

به گزارش آبادان خبر، ابراهیم تهامی درباره جدایی سیروس پورموسوی و نتایج اخیر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت ابتدای لیگ خیلی خوب نتیجه گرفت اما در ادامه به مشکل مالی برخوردند و به نظرم این تیم را به حاشیه کشاندند. اگر این اواخر نتیجه نگرفتند به این دلیل است که اعضای تیم به شدت به مشکلات مالی خوردند. باشگاه صنعت نفت باید بیاید و کارش را به نحو احسن انجام دهد چون این تیم زیر نظر شرکت نفت است و نباید مشکل مالی داشته باشد اما متاسفانه مشکلات زیادی برای این تیم درست کردند.

او ادامه داد: پورموسوی بد نتیجه نگرفت و به هر حال هر تیمی یک اندازه‌ و یک حوصله‌ای دارد. مثل یک لیوان که بیش‌تر از حجمش توان نگهداری آب را ندارد و معلوم است که بالاخره لبریز می‌شود. چند سال است دارد همین اتفاق می افتد که نفتی‌ها نیم فصل اول خیلی خوب هستند و در نیم فصل دوم چنین شرایطی برای تیم پیش می‌آید. علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه چند سال است می‌خواهد استعفا دهد اما نمی‌رود. من از طرف خودم خطاب به عیسی‌زاده می‌گویم که اگر می‌توانید به باشگاه رسیدگی کنید اما اگر رسیدگی نمی‌کنید چرا نمی‌روید؟ چرا مدام می‌گویید استعفا می‌دهم اما نمی‌روید. کسی جلوی‌تان را نگرفته است.

این پیشکسوت فوتبال آبادان با بیان این‌که مقصر خود عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه است، گفت: پورموسوی کارش را به نحو احسن انجام داده و تیم نتایج خوبی گرفته بود و همین الان هم در رتبه خوبی قرار دارد و تیم می‌تواند برگردد اما به شرطی که پورموسوی را برگردانند و از نظر امکانات به این تیم رسیدگی کنند. من باز هم از عیسی‌زاده خواهش می‌کنم یا از تیم پشتیبانی خوب داشته باشد یا کنار بکشد. اگر توان پول آوردن در باشگاه را ندارد، کنار بکشد.

او اضافه کرد: با این شرایطی که تیم داشت پورموسوی خوب نتیجه گرفت. صنعت نفت از ابتدا مشکلات مالی خیلی زیادی داشته است و نظر شخصی من این است که پورموسوی را اذیت کردند. هیات مدیره و مدیریت باشگاه جلسه بگذارند و برنامه‌ریزی کنند و تیم را خوب پشتیبانی کنند و اگر این اتفاق رخ دهد مطمئنا صنعت نفت برمی‌گردد چون این تیم بازیکنان و جوانان خیلی خوبی دارد. من دارم می‌بینم که اعضای تیم خیلی اذیت شدند.

تهامی در پایان اضافه کرد: وقتی تیم داشت نتیجه می‌گرفت باید از نظر مالی و امکاناتی به تیم کمک می‌کردند. حالا که تیم به این‌جا رسیده مقصر را مربی می‌دانند اما اصلا به این شکل نیست و من این را نمی‌پذیرم.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان خبر,آبادان نیوز

منبع:ایسنا

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: