کد خبر: ١٧٤٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/23-١٨:٠٠

تغییر جالب توجه سیروس پورموسوی درون دروازه در جدال با نساجی مازندران در نقش ستاره تیمش ظاهر شد و سهم زیادی در برد این هفته برای طلایی‌‌پوشان ایفا کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، در شرایطی که پیش بینی می شد همانند هفته گذشته حامد فلاح زاده درون دروازه این تیم قرار گیرد، سیروس پورموسوی در تصمیمی جالب توجه، اینبار فرزین گروسیان را درون دروازه قرار داد. گلر نفت آبادان هم توانست با مهار پنالتی حامد شیری، سهم زیادی در کسب سه امتیاز توسط تیمش ایفا کند. 

فرزین گروسیان در خصوص پیروزی مقابل نساجی مازندران و صدرنشین شدن نفت آبادان گفت: بازی سختی بود. دو تیم خیلی دونده و جنگنده حاضر شدند و خیلی زحمت کشیدند ولی ما نتوانستیم موفق شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم و از این اتفاق خیلی خوشحالیم.

او در خصوص اینکه چرا در صنعت نفت آبادان از گلرها به صورت چرخشی استفاده می‌شود اینطور توضیح داد:اینجا فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. ما به این نتیجه رسیدیم هرکس حتی یک ثانیه هم بازی می‌کند با جان و دل این کار را انجام می‌دهد. ما همگی سرباز صنعت نفت آبادان هستیم تا دل مردم این شهر را که کلی مشکلات دارند و همه خوشحالی آنها همین فوتبال است را شاد کنیم. انشاءالله در آخر فصل جایگاه خوبی به عنوان هدیه به هوادارانمان بدهیم.

منبع:ورزش سه

 

سوال جنجال برانگیز از پورموسوی در کنفرانس خبری 

به گزارش آبادان خبر، سرمربی صنعت نفت بدون اینکه عنان اختیار را از دست بدهد گفت روحش از این موضوع خبر ندارد و اگر چنین چیزی بوده و تصویری از آن وجود دارد به وی اطلاع دهند تا با دستیارش برخورد شود و در نهایت فیلمی که نشان داده شد یکی از مربیان بعد از خروج از تونل از کنار زمین به سمت نیمه بعدی زمین می رفت تا چینش گرم کردن زمین را انجام دهد و حرکت وی از پشت دروازه به این خاطر بود که تونل استادیوم شهید وطنی ورودش از پشت یکی از دروازه ها است اما در فیلمی که در فوتبال برتر نشان داده شد نه از چهار گوشه خبری بود و نه از ریختن آب در آن قسمت ها...

صنعت نفت فصل گذشته و در دور رفت بازی ها به همراه اسکوچیچ یکی از بهترین تیم ها بود و حتی تیم های خوبی چون سپاهان را شکست می داد؛ متاسفانه گاها بدون دلیل و مدرک مستند حرف هایی زده می شود که موفقیت های یک تیم شهرستانی زیر سوال می رود. با یک سوال ساده می توان این ادعا را رد کرد. اگر سیروس پورموسوی در هدایت تیم هایش از جادوگر استفاده می کند چطور فصل گذشته به همراه پارس جنوبی جم به دسته اول سقوط کرد و نتوانست موجب حفظ این تیم در لیگ برتر شود؟ از سویی فیلم حرکت یکی از دستیارانش به سمت چهار گوشه زمین و خالی کردن محتویات بطری به داخل زمین چرا نمایش داده نشد در حالی که خبرنگار خطاب به سرمربی صنعت نفت اعلام کرد این فیلم موجود است. 

در بازی نساجی – صنعت نفت تیم میزبان بیشتر صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های بهتری برای گلزنی به دست آورد و حتی این شانس را داشت که از روی نقطه پنالتی توسط حامد شیری به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد و ضربه طالب ریکانی برای پیروزی صنعت نفت کافی بود. پیش از این بازی نساجی در برابر تیم پیکان هم خوب بازی کرده بود تا جایی که مهدی تارتار سرمربی پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت ما بعد از گل اول می توانستیم گل دوم و سوم را هم دریافت کنیم؛ بنابراین عدم نتیجه گیری نساجی در بازی های اخیر به فرصت هایی است که از دست می دهد نه به جادوی تیم حریف. کما اینکه در دربی هم پرسپولیس در نیمه دوم بعد از گل دوم موقعیت های خوبی را برای گلزنی از دست داده بود و هیچ کس از جادوی استقلال صحبت نکرد. 

صنعت نفت اگر خوب نتیجه می گیرد بدون شک به خاطر تیم خوبی است که سیروس پورموسوی ساخته. تلفیقی از جوانان و باتجربه ها. جادوی این تیم آرامش نیمکتش است که تا به اینجای کار بازی های متعددی را برگردانده. به طور حتم این تیم زیر نظر امیر حسین پیروانی خوب تمرین می کند که خوب بازی می کند. جادوی صنعت نفت همدلی بچه های تیم است که فرزین گروسیان دروازه بان تیم بدان اشاره کرده. در فوتبال حرفه ای فوتبال را به چهار بخش تقسیم می کنند. آمادگی روحی روانی – تاکتیکی – تکنیکی و جسمانی. صنعت نفت بیشتر از آنکه از تیم های رقیب از نظر مهره قوی تر باشد آمادگی روحی و روانی بالایی دارد تا جایی که وقتی نتیجه را عقب هم می افتد با ایمان به جبران بازی می کند و این یک فاکتور مثبت است. 

باید به صنعت نفت و کادر فنی اش و تلاش هایی که تا به این جای کار داشته اند احترام گذاشت؛ آنها می برند و امتیاز می گیرند. حتی اگر فوتبال روی خوش خود را به این تیم نشان داده باز هم دلیل جادو و جادوگری نیست و به یاد داشته باشیم سیروس پورموسوی پیش تر در تیمی بوده که قهرمان لیگ برتر شده و تمرین دهنده او مربی است به نام امیر حسین پیروانی که استاد دانشگاه است و تمایل به فوتبال علمی ندارد نه سحر و جادو.

منبع:ورزش سه

 

بازیکن سابق صنعت نفت آبادان درگذشت

به گزارش آبادان خبر،«حمیدرضا خدمتکاری» بازیکن سابق تیم ملی جوانان ایران بامداد امروز در ۴۱ سالگی بر اثر در سانحه رانندگی، جان به جان آفرین تسلیم کرده و چشم از جهان فرو بست.

خدمتکاری از سال ۷۶ تا ۸۳ در تیم نفت آبادان توپ زده بود.

فجر سپاسی شیراز، شهرداری بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان دیگر تیم‌هایی است که مرحوم خدمتکاری سابقه حضور را در آنها داشت.

مرحوم خدمتکاری با راه‌اندازی یک مدرسه فوتبال در بندرعباس در تلاش برای تربیت ورزشکاران هرمزگانی برای رسیدن به قله‌های پیشرفت در ورزش حرفه‌ای بود.
منبع:مهر

 

خوزستان,اخبارخوزستان,آبادان نیوز,خبرخوزستان,اخبار خوزستان,آبادان,خبرآبادان,اخبارآبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,منطقه آزاد اروند,آبادان خبر,خبر خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: