کد خبر: ١٦٧٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/02-١٥:٥٣

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن اشاره به افزایش آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان از فوت یک بیمار کرونایی دیگر خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر شکرالله سلمان زاده امروز یکشنبه دوم آذر ماه ۱۳۹۹ اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد جدید مثبت تایید شد که از این تعداد ۱۵ نفر مربوط به آبادان، ۱ نفر خرمشهر و ۱ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است. 

وی افزود:از این ۱۷ مورد مثبت جدید، ۱۵ نفر به صورت سرپایی هستند که شامل آبادان ۱۳ نفر، خرمشهر ۱ نفر و شادگان ۱ نفر‌می شود.
دکتر سلمان زاده بیان کرد: روز گذشته نیز ۱۷ نفر بستری و ۲۵ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و متاسفانه در شبانه روز گذشته یک مورد جدید فوتی《بیمار خرمشهر》 ناشی از بیماری کرونا داشتیم بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۱۲۱ نفر است.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان رعایت نکات بهداشتی و خارج نشدن از منزل را مهمترین عامل برای کنترل ویروس کرونا دانست و افزود:مردم نقش مهمی در کنترل این بیماری دارند. 
کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.
این ویروس که با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است. 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: