کد خبر: ١٦٧٧٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/02-١٠:٣٣

دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان پس از درخششی که در اولین خود در بازی صنعت نشان داد ، در آخرین دقایق نیمه نخست نسبت به پنالتی پرسپولیس در مقابل داور واکنش عجیبی نشان داد.

 

به گزارش آبادان خبر، فرزین گروسیان سنگربان سابق استقلال و تراکتور که سابقه حضور در مقابل پرسپولیس همراه با تیم تراکتور را در کارنامه خود دارد، امروز با پیراهن تیم جدیدش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت حاضر شد و بار دیگر در درون دروازه ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد؛ گروسیان که در تقابل قبلی با پرسپولیس، نمایش نسبتاً خوبی را از خود نشان داده بود، امروز نیز بارها واکنش‌های خود مقابل ضربات بازیکنان پرسپولیس از جمله سیامک نعمتی و وحید امیری ایستادگی کرد و نفتی‌ها را به کسب حداقل امتیاز در تهران امیدوار کرد.

اما سوت جنجالی محمدرضا اکبریان به نشانه اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه نخست، باعث شد تا گروسیان واکنش تندی را علیه تصمیم داور نشان بدهد؛ او پس از اعلام پنالتی، به آسمان پرید و اعتراضات متوالی را به اکبریان و دستیارانش داشت چرا که معتقد بود پنالتی به اشتباه به سود پرسپولیس اعلام شده است.

سرانجام گروسیان در مقابل پنالتی پرسپولیس ایستاد و به خوبی هم توانست جهت ضربه نعمتی را تشخیص دهد اما توپ بالاتر از دستانِ او به تور دروازه چسبید تا پرسپولیس با برتری حداقلی هفته دوم را به پایان ببرد.

منبع:ورزش سه

 

گروسیان: پنالتی پرسپولیس پنالتی نبود
به گزارش آبادان خبر، فرزین گروسیان بعد از نمایش خوبش در فصل گذشته در لیگ یک و استقلال خوزستان امسال به صنعت نفت آبادان پیوست و اولین بازی اش با لباس این تیم در این فصل را برابر مدافع عنوان قهرمانی انجام داد.

گروسیان در این بازی یکی از بهترین های تیمش بود و در چند نوبت فرصت های خوبی را از بازیکنان پرسپولیس گرفت. اوج کار او شاید در همان نیمه اول بود که شوت خطرناک سیامک نعمتی را با دو دست رد کرد.

گروسیان اما در آخرین دقایق نیمه اول و از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شد آن هم در حالی که جهت ضربه سیامک نعمتی را تشخیص داده بود اما ضربه هافبک پرسپولیس آنقدر محکم بود که دروازه بان صنعت نفت به آن نرسید. گروسیان در پایان بازی گفت:" بازی خوبی بود و نفت نمایش خوبی داشت. می توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد."

او درباره گل پرسپولیس هم گفت:" به نظر من این صحنه پنالتی نبود. من در آن زمان در دوقدمی صحنه بودم و دیدم که اصلا خطایی اتفاق نیفتاد. با اینحال به نظر داور احترام می گذاریم و امیدوارم در بازی های آینده شاهد سوت هایی که به ضرر نفت آبادان زده می شود نباشیم."

دروازه بان صنعت نفت همچنین در ارتباط با چمن ورزشگاه گفت:" خب هوا بارانی بوده و چمن خیس بود. البته چمن را قبل از بازی با پلاستیک پوشانده بودندبا این حال چمن کمی بلند بود و این کار را سخت کرده بود."
منبع:ورزش سه

 

معاون مجموعه ورزشی آزادی: انتقاد پرسپولیسی‌ها از چمن ورزشگاه بی‌انصافی است
سیدرضا موسوی معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی درباره انتقاد اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از چمن ورزشگاه در دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دستگاه چمن‌زن در شماره خاصی چمن‌ را کوتاه می‌کند و همیشه نیز روی همان شماره تنظیم شده است. در واقع اینگونه نیست که در یک بازی چمن‌ها را بلند و در بازی دیگری چمن‌ها را کوتاه بزند.
وی ادامه داد: در شرایط جوی که همه مشاهده کردند و بارش بارانی که وجود داشت، سرعت کمتر می‌شود و شاید کار تکنیکی و تاکتیکی کمتری هم بتوان انجام داد، اما اینکه چنین مسائلی مطرح شود، بی‌انصافی است.

موسوی خاطر نشان کرد: همزمان با بازی پرسپولیس، دیدار دیگری در تهران برگزار می‌شد که در دقیقه 22 به دلیلی شرایط خاصی که وجود داشت، متوقف شد، اما در ورزشگاه آزادی علی‌رغم بارش فراوانی که بود، زمین را کاملاً آماده کردیم.
منبع:تسنیم

 

پنالتی پرسپولیس به اشتباه گرفته شد
به گزارش آبادان خبر، روز سوم از هفته دوم بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز شنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. سیامک نعمتی (۴۳ - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

سیروس پورموسوی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول بازیکنان ما در حد خودشان نبودند اما در نیمه دوم خصوصاً در دقایق پایانی با ورود جوانان جویای نام اختیار بازی را در دست گرفتیم و شرایط تیم ما بهتر شد و موقعیت‌هایی را هم به دست آوردیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد درست نبود. اگر این‌طور باشد و آقای اکبریان اشتباه تصمیم گرفته باشد یک امتیاز با ارزش را از ما گرفته است.

پورموسوی در مورد برگزاری بازی در این شرایط گفت: فکر می‌کنم سازمان لیگ فقط می‌خواست این بازی را برگزار کند. از روز گذشته بارندگی بوده و اگر به فکر سلامتی بازیکنان بودیم نباید این بازی را برگزار می‌کردیم. نیمه اول برای ما خوزستانی‌ها که در این شرایط بازی نکرده بودیم سخت بود.
منبع:مهر

 

عبور سخت پرسپولیس از سد صنعت نفت
به گزارش آبادان خبر، روز سوم از هفته دوم بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز شنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. سیامک نعمتی (۴۳ - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

سرخپوشان تهرانی که در نخستین دیدار خود برابر سایپا متوقف شده بودند و با یک امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی جای گرفتند، برای رسیدن به بالای جدول به دنبال پیروزی برابر صنعت نفت بودند و بازی را از همان ابتدا هجومی آغاز کردند.
در حالی که پرسپولیس به دنبال رسیدن به گل زودهنگام بود، نفتی‌ها با دفاعی چند لایه تلاش کردند تاکتیک گل محمدی را خنثی کنند. به همین خاطر در یک سوم دفاعی خود لایه‌های دفاعی تشکیل دادند و اجازه ندادند این تیم به دروازه شان نزدیک شود.

پرسپولیس در نیمه اول بارها تا آستانه باز کردن دروازه صنعت نفت پیش رفت اما مدافعان و دروازه بان تیم خوزستانی اجازه ندادن توپ‌های این تیم تبدیل به گل شود.

در دقیقه ۳۸ پرسپولیس در یکی از موقعیت‌هایش با شوت سیامک نعمتی دروازه صنعت نفت را هدف قرار داد اما دروازه بان حریف با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد اما در دقیقه ۴۰ فشار حملات سرخپوشان کار خودش را کرد و مدافع صنعت نفت روی محمدحسین کنعانی زادگان مرتکب خطای پنالتی شد.

این ضربه پنالتی در دقیقه ۴۳ توسط سیامک نعمتی به گل برتری سرخپوشان تبدیل شد. این اولین گل پرسپولیس در بیستمین دوره رقابتهای لیگ برتر است. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم اما شرایط متفاوتی داشت. سرخپوشان برخلاف نیمه اول روی دروازه حریف خیمه نزدند و بیشتر به فکر حفظ بازی و مراقبت از یک گلی بودند که در نیمه اول به ثمر رساندند. در مقابل صنعت نفت قصد حمله به سوی دروازه میزبان را داشت اما حملات این تیم زهر لازم برای به خطر انداختن دروازه سرخپوشان را نداشت.

در دقایق پایانی صنعت نفت فشار حملاتش را زیاد کرد و در پنج دقیقه پایانی صاحب چند ضربه ایستگاهی شد که طالب ریکانی کاپیتان نفتی‌ها این ضربات را با کم دقتی به بیرون زد.

در آخرین دقیقه از وقت‌های اضافه خطای مدافعان پرسپولیس روی صنعت نفت باعث عصبانیت و واکنش گل محمدی شد که او پس از شوت کردن توپ از کنار زمین با کارت قرمز داور مواجه شد تا بازی بعدی تیمش را از روی سکو دنبال کند.

پرسپولیس که با تساوی در هفته اول برابر سایپا در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته بود با جهشی کم سابقه به رده چهارم جدول صعود کرد و با تفاضل گل بهتر شرایط خود را سروسامان داد.
منبع:مهر

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: