کد خبر: ١٦٧٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/01-٠٠:٥٠

بسته خبری صنعت نفت آبادان

درگذشت دروازه‌بان سابق صنعت نفت

دروازه‌بان اسبق صنعت نفت آبادان در جام تخت جمشید دار فانی را وداع گفت.

 

به گزارش آبادان خبر، سیروس راستی که در دوران حضور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ تخت جمشید در کنار منصور قلمی، افشین، حبیب عساکره، رمضان احمدپور، رعد پور فعلیه جزو سنگربانان  این تیم بشمار می‌رفت، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

او بعد از اتمام فوتبالش در کنار ستاره‌هایی چون علیرضا فیروزی، عبدالرضا برزگری، کریم سنگرگیر، جمشید بشاگردی، نظام آزادی، جمشید مجدمی، فریدون لقمان، عبدالعلی بیت سیاح، مهدی غفاری، مسعود دهداری و ... به فرانسه رفت و سال‌ها در این کشور سکونت پیدا کرد.

سایت «ورزش سه» درگذشت سیروس راستی پیشکسوت بااخلاق و تحصیل کرده فوتبال خوزستان، فوتبال آبادان و باشگاه صنعت نفت را تسلیت می‌گوید.

منبع:ورزش سه

 

امتیازات مهم برای یک تقابل جذاب

به گزارش آبادان خبر، شاگردان یحیی گل محمدی که در بازی اول خود در لیگ بیستم با وجود برتری نسبی فنی برابر سایپا به کسب تساوی بدون گل و دشت یک امتیاز از 3 امتیاز کامل آن دیدار رضایت دادند، حالا در تلاش هستند در اولین بازی خانگی خود در این فصل اولین پیروزی را به دست آورده و از حالا برای دیگر مدعیان این فصل اعلام موجودیت داشته باشند.

پرسپولیس در این دیدار در شرایطی برای کسب پیروزی به میدان می رود که در بازی اول خود در لیگ بیستم نمایش بدی را از خود ارائه نکرد اما توپ های نهایی سرخ ها با چاشنی بدشانسی و بی دقتی راهی به درون چارچوب دروازه سایپا پیدا نکرد تا این موضوع و بازی بسته و تاخیری حریفش هم مزید بر علت شده و در نهایت 2 امتیاز بازی اول از کف سرخ پوشان بپرد!

در این دیدار پرسپولیسی ها در غیاب کمال کامیابی نیا که به خاطر اخراج در بازی قبل نمی تواند سرخ ها را همراهی کند باید برابر شاگردان سیروس پورموسوی به میدان بروند و کادر فنی پرسپولیس باید جایگزینی را به جای کمال روانه زمین کند که با توجه به داشته های این تیم در میانه میدان مشکل خاصی برای این جابجایی وجود ندارد و دست یحیی گل محمدی برای انتخاب جانشین مناسب برای بازیکن محرومش باز است.

در آن سوی میدان نفتی ها در شرایطی برای دیدار برابر پرسپولیس حاضر می شوند که مشکل پنجره نقل و انتقالات این تیم حل شده و برخلاف بازی اول برابر پیکان، پورموسوی می تواند از خریدهای جدیدش در این فصل در ترکیب اصلی اش در مقابل پرسپولیس بهره ببرد. نفتی ها در حالی خود را برای اولین بازی خارج از خانه خود آماده می کنند که این تیم در دیدار معوقه اش در هفته اول برابر پیکان موفق شد پیروزی 2 بر یک را به ثبت رسانده و با 3 امتیاز برای جدال برابر شاگردان یحیی گل محمدی آماده شوند.

پرسپولیس برای کسب پیروزی در این دیدار برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود دارد و با توجه به نتایج مدعیان دیگر می خواهد برای آغاز کورس با مدعیان قهرمانی به هر قیمتی هر 3 امتیاز این دیدار را به دست آورد.

نگاه کارشناس پیشکسوت

پرسپولیس در آستانه جدال این تیم برابر نفت آبادان توضیحاتی را درخصوص شرایط سرخ ها اعلام کرد.

محمود شافعی با اشاره به شرایط پرسپولیس برای دیدار دومش در لیگ برتر اظهار داشت: در این دیدار پرسپولیس برای پیروزی به میدان می رود و برای رسیدن به این هدف به طور قطع برنامه ویژه ای را دارد پرسپولیس برابر سایپا هم مستحق پیروزی بود اما ضربات نهایی مهاجمان به هدف ننشست و در نهایت به تساوی رضایت داد. البته بازی بسته حریف در این موضوع بی تاثیر نبود.
پیشکسوت پرسپولیس درمورد محرومیت کامیابی نیا تاکید کرد: یحیی گل محمدی در حال حاضر نفرات خوبی را در اختیار دارد و می تواند جایگزین او را از بین مردان نیمکت نشین خود انتخاب کند.

شافعی گفت: پرسپولیس با استفاده از تدبیر گل محمدی می تواند راه های نفوذ به دروازه نفت را پیدا کند، اگرچه نفت نفرات خوبی را در اختیار دارد اما به نظر من تجربه بالای پرسپولیسی ها و انگیزه ای که قهرمان 4 دوره از لیگ برتر و فینالیست آسیا دارند، می تواند موجب این شود که پرسپولیس در این دیدار پیروز شود و به 3 امتیاز کامل این بازی دست پیدا کند.

منبع:برنا

 

غیبت انضباطی عالیشاه برابر نفت آبادان

به گزارش آبادان خبر، امید عالیشاه، وینگر سرخ‌ها که به عنوان کاپیتان دوم این تیم نیز بعد از سیدجلال حسینی شناخته می‌شود، به دلیل تداوم نیمکت نشینی با کادرفنی تیم به بحث پرداخت که این موضوع با واکنش کادرفنی و جریمه انضباطی او همراه شد.

عالیشاه که بعد از بازی هفته اول مقابل سایپا برای موضوع مربوط به تداوم نیمکت نشینی و فرصت کمی که برای بازی به دست می‌آورد با کادرفنی به گفت‌گو می‌پرداخت، در ادامه این گفتگو تبدیل به بحث بین طرفین تبدیل شد.

عالیشاه از دو روز پیش به همین دلیل در تمرینات تیم حاضر نشد و در ادامه از سوی کادرفنی نامش برای لیست اردوی پیش از بازی با نفت آبادان خارج شد.

وینگر سرخپوشان که انتظار داشت در فصل جدید و با جدایی بازیکنانی چون مهدی ترابی و علی علیپور، شانس بیشتری برای بازی به دست بیاورد، بعد از اطلاع از نیمکت نشینی مقابل نفت آبادان در روزی که بشار رسن نیز احتمالا با توجه به حضور در اردوی تیم ملی عراق در ترکیب اصلی حاضر نخواهد بود، اعتراض خود را به کادرفنی نشان داد که این موضوع البته با دردسر برای او همراه شد تا کادرفنی روی نام او به طور کامل برای بازی با نفت خط قرمز بکشد.

منبع:ورزش سه

 

موافقت با اجرای طرح موزاییکی در بازی پرسپولیس و نفت آبادان

به گزارش آبادان خبر، در جلسه هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر نماینده ورزشگاه آزادی اعلام کرد  با درخواست باشگاه پرسپولیس، برای اجرای طرح موزاییکی، روی سکوهای ورزشگاه مخالفت شده است که این موضوع اعتراض افشین پیروانی را به همراه داشت.

البته در نهایت با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان این دیدار است و البته سکوهای ورزشگاه هم به این تیم تعلق دارد، پیگیری مدیران تیم و باشگاه برای اجرای طرح موزاییکی جواب داد و کانون هواداران پرسپولیس می تواند مقابل آبادانی ها از این طرح ها استفاده کند.

اعضای کانون هواداران در نظر دارند طرح هایی درباره کرونا و لزوم باقی ماندن در خانه را در این مسابقه روی سکوهای ورزشگاه آزادی به نمایش بگذارند.

منبع:فارس

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: