کد خبر: ١٦٢٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/28-٢٣:٣٢

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: برای تیمم پیش‌بینی می کنم که هفته‌های نخست لیگ برتر سخت خواهد بود و برای رسیدن به شرایط عادی به گذشت زمان بیشتری نیاز داریم.

 

به گزارش آبادان خبر، سیروس پور موسوی عصر امروز بعد از مساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان در بازی دوستانه، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمرینات تیم را با تأخیر آغاز کردیم، از نظر بدن‌سازی عقب هستیم و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم و باید سعی کنیم شرایط روزبه‌روز بهتر شود.

وی افزود: در شروع مسابقات دو مشکل داریم؛ هم از نظر بدنی عقب هستیم هم باید بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: باید برنامه تاکتیکی و بدن‌سازی را توأم پیش ببریم و این مسئله باعث می‌شود بازیکنان فشار سختی را تحمل کنند که امیدواریم شرایط ما روزبه‌روز بهتر شود.

پور موسوی بیان کرد: با توجه به شرایط بدنی که به وجود آمده است از نظر فنی نمی‌توانیم تمام وظایف را انجام بدهیم ولی هفته به هفته شرایط بازیکنان بهتر خواهد شد و امیدوارم از روز اول مسابقات در کنار امتیاز گیری بتوانیم شرایط بدنی بازیکنان را بالا بکشیم.

وی به مصدومان تیمش اشاره کرد و گفت: طیبی، عبدالله زاده و حکیم نصاری به علت مصدومیت در تمرینات ما نیستند و خالقی‌فر هم دیر به ما اضافه شده است که امید می‌رود با تلاش پزشکان، مصدومان سریع‌تر به جمع ما اضافه شوند و بازیکنان هم شرایط را درک کنند.

طلایی پوشان دیار اروند از بیست و سوم مهرماه امسال برای برگزاری اردوی تدارکاتی به مدت ۱۰ روز در تهران حضور دارند.

منبع:مهر 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،اخبار آبادان،آبادان  خبر،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: