کد خبر: ١٦١٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/24-١٠:٤٢

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان علت افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم عنوان کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده اظهار داشت: بیماری ویروس کرونا همچنان در جنوب غرب خوزستان فعال و تعداد زیادی از شهروندان را به خود مبتلا کرده است.

او ادامه داد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ۱۶۱ نفر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: متاسفانه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست‌ها در بین شهروندان نسبت به چندماه گذشته بسیار کم شده است.

سلمان زاده اضافه کرد: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم کمتر از ۲۰ درصد، در بین اصناف و ادارات نیز کمتر از ۴۰ درصد است.

او در پایان گفت:برای کنترل ویروس کرونا نیازمند همیاری و همکاری تمامی شهروندان هستیم.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: