کد خبر: ١٥٧٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/06-١٠:٠٢

شهردار آبادان از کندی روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب انتقاد کرد و گفت:نظام و انقلاب تا کی باید تاوان کم کاری دستگاه های حفار را بدهند .

 

به گزارش آبادان خبر، محمودرضا شیرازی شهردار آبادان در نشست هماهنگی با مدیران آبفای استان و ادارات گاز ، برق و مخابرات آبادان ضمن انتقاد از روند کند اجرای پروژه های آبفا در آبادان گفت: ما در شهرداری ناچاریم تمامی مجوزهای حفاری را لغو کنیم و به هیچ اداره ای مجوز جدید ندهیم چون دستگاه های حفار به تعهدات خود به موقع و به درستی عمل نمی کنند.

او افزود: الان در فصل بارش هستیم شش ماه از فرصتی که برای انشعاب خطوط آب و لایروبی مسیرهای فاضلاب شهری وجود داشت گذشته  و هنوز دستگاه های حفار قصد حفاری دارند و ما نمی دانیم چه جوابی به مردم بدهیم.

شهردار آبادان گفت: من نمی دانم تا کی به خاطر کم کاری دستگاه های حفار باید تاوان پس داد و تا چه اندازه به دلیل کوتاهی در انجام امور نظام و انقلاب باید مورد ناسزا قرار بگیرند؟ ما در تلویزیون و رسانه ها به مردم وعده می دهیم و بعد به دلیل تعلل در اجرای شبکه آب باید شرمنده مردم شویم.

شیرازی در ادامه خطاب به مجریان طرح های آب و فاضلاب گفت: ما الان به مردم امیرآباد و سایر شهروندانی که با اولین بارندگی راهی برای عبور ندارند چه جوابی بدهیم؟ ما قول دادیم فاز ۲ امیرآباد را زیرآسفالت ببریم و زیرسازی را شروع کردیم، اداره گاز با حفاری مسیر را بست و الان مجری انشعاب آب اعلام می کند در فاز ۲ امیرآباد کار انشعاب آب به پایان نرسیده و باید حفاری کنند.

او خاطرنشان کرد: در سایر پروژه هایی که در قالب تفاهم نامه با منطقه آزاد داریم ما را درگیر مشاور و تایید آن کرده اند و عملاً از فعالیت انداخته اند و ما نمی توانیم بیش از این مردم را معطل بگذاریم.شورای شهر به ما فشار آورده و می خواهد مشکل معابر را حل کنیم،با این روند و به خاطر اهمال و تقصیر دیگران ، ما به زودی شرمنده مردم می شویم و شرمندگی ما هم دردی دوا نمی کند. این رویه را تحمل نخواهیم کرد.

شهردار آبادان یادآور شد: سال های سال است که خطوط فاضلاب آبادان به دلیل مشکلاتی که عمدتاً مالی و اعتباری است لایروبی نشده است.۳۴ نقطه دچار مشکل حاد در خطوط فاضلاب شناسایی و به دوستان فاضلاب اعلام کرده ایم.۱۷ نقطه نیز وجود دارد که سر ریز فاضلاب به مجاری آب های سطحی ریخته می شود و بارها اعلام کردیم اما تا این لحظه اصلاح و مسدود نشده اند.

شیرازی  افزود: اداره آبفا باید کاری کند که شهرداری از چند ماه قبل در حال انجامش است،لایروبی مجاری فاضلاب ضرورت بالایی دارد،ما بازدیدها و نظارت های خود را برای انجام درست لایروبی مجاری آب های سطحی و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ افزایش داده ایم .

مختار نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تایید سخنان شهردار آبادان از وعده های عملی نشده مدیران آبفای استان طی چندماه گذشته و کند بودن روند اجرای طرح های آب و فاضلاب در آبادان انتقاد کرد.مشروح سخنان نماینده آبادان در ادامه منتشر می شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبر اروند،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: