مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از توزیع 140 هزار عدد ماسک و 25 هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده در سطح این شرکت، بخشهای اداری دیگر ارگانهای شهری در پیک نخست شیوع کرونا در شهرستان آبادان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار آبادان خبر ، علیرضا امین در آئین نکوداشت پزشکان منطقه آزاد اروند که در محل سرسرای اجتماعات این سازمان برگزار شد، با قدردانی از تلاش کادر درمانی و پزشکان منطقه در کمک به کنترل و مقابله با بیماری کرونا و برگزار کنندگان این آئین اظهار کرد: پالایشگاه آبادان همواره دستورالعمل های اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان را مد نظر دارد و به آنها عمل می کند که اعلام تعطیلی برخی بخشها، کاهش زمان  فعالیت و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله آنها است.

وی افزود: نوک پیکان تلاشهای انجام شده در جهت مقابله با کروناویروس، کادر درمانی و پزشکان هستند که سبب شد تا در حال حاضر شرایط قابل قبولی را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان درباره اقدامات مقابله ای با کرونا که در سطح پالایشگاه و ادارات مربوطه انجام شد، تصریح کرد: 196 نفر از کارکنان  شرکت به طور قطعی به بیماری کووید 19 مبتلا شدند که از این تعداد 2 نفرشان فوت شد که یکی از این فوتی ها دارای بیماری زمینه ای بوده است.143 نفر نیز مشکوک به ابتلا بودند.

امین، با قدردانی از تلاش های کادر درمانی و پرستاران بیمارستانها، مراکز درمانی و بهداری و بهداشت صنعت نفت یادآور شد: 140 هزار عدد ماسک و 25 هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده در میان کارکنان پالایشگاه و دیگر ارگانهای شهری توزیع شد ضمن اینکه به طور روزانه در ورودی پالایشگاه کار تب سنجی انجام می شود و در صورت مشاهده موارد مشکوک به طور سریع به مراکز درمانی ارجاع و تا اعلام نتیجه ابتلای فرد یا افراد مشکوک از آمدن به محل کار منع می شوند.

وی از تهیه 58 عدد تب سنج و استفاده از آن برای کارکنان و مواکب در ایام دهه نخست محرم، خرید 153 عدد پمپ سمپاش برای سمپاشی معابر و ادارات مربوطه، تامین و پرداخت 2 میلیارد تومان اعتبار برای خرید دستگاههای تنفس مصنوعی به دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان دیگر فعالیت های این شرکت در شرایط کرونایی نام برد و گفت: همچنان مجری دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان هستیم و در کنار کادر درمانی و دیگر دستگاههای اجرایی شهر در این باره تلاش خواهیم کرد.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: