کد خبر: ١٥٤٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/25-٢٠:٢١

فرماندار ویژه شهرستان آبادان از پزشکان به عنوان دستان شفا بخش خداوند نام برد و گفت: شما انسانهای مقدسی هستید که بایستی جامعه قدردانتان باشد.

 

به گزارش خبرنگار آبادان خبر ، سید زین العابدین موسوی پیش از ظهر امروز در آئین نکوداشت پزشکان منطقه آزاد اروند که در محل سرسرای اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: کرونا ما را متوجه تلاشها و سخت کوشی های این قشر زحمتکش کرد و لذا تکریم کمترین کاریست که می توان در ازای این مجاهدت انجام داد.

وی با بیان اینکه کارکرد پزشکان خدمت به خلق و مخلوق است و اینان به خدا نزدیکترند، افزود: کارکرد پزشکان آنست که امید را به مردم منتقل و غم و اندوه را از آنان دور می کند، آنان امید را در کالبد کسانی که دل از دنیا می کنند، زنده می کنند و وقتی ما به خدمات و کارهایی که انجام می دهید نگاه می کنیم، شرمنده می شویم.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: کادر درمانی، اعم از پزشکان و پرستاران مردم را به امید و آرزوهایشان می رسانند و بیماران را مداوا می کنند، آنها عمرشان را در کنار مردم سپری می کنند و تلخی را به شیرینی تبدیل می کنند و این ها صبر و حوصله می خواهد.

موسوی پزشکان را دست خداوند و حضورشان را به مثابه حضور پیامبر دانست و یادآور شد: شما پزشکان دم مسیحایی به جامعه تزریق می کنید و دردمندانی که به نوعی به شما دخیل بسته اند تا شفا یابند را کمک می کنید.

وی گفت: منطقه آزاد اروند در پیک نخست شیوع کرونا و تا الان و همچنان ادامه دار در کنار مردم بوده و هست و خدمات بسیاری را ارائه کرده که شاید بسیاری ندانند و یا نمی خواهند که بدانند و یا اطلاع رسانی درستی انجام نشده اما ما تمام کمک ها و کارهای خوب فراوانی را که انجام شد، دیدم و از این بابت قدردانی می کنیم.

وی افزود: از همگان اعم از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران، اصحاب رسانه، دستگاههای اجرایی، نیروهای جهادی، انتظامی، نظامی، سپاه، ائمه جمعه و جماعات و مردم که در یک همکاری عمومی ما را در جهت کنترل ویروس منحوس کرونا همراهی و کمک کردند، قدردانی می کنم.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: