کد خبر: ١٦٢٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/30-٠٩:٠٠

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان‌های آبادان ، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان افزایشی و ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آبادان تکمیل شده است.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان‌زاده چهارشنبه اظهار داشت:ظرفیت ۳۲ تخت بستری بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان طالقانی آبادان تکمیل شده و جایی برای بستری کردن بیماران بدحال کرونایی نیست.

وی افزود:فقط در صورت بهبود یکی از بیماران بدحال امکان انتقال بیمار به این بخش امکان‌پذیر است.

سلمان‌زاده رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را تنها راه قطع زنجیره انتقال کرونا دانست و گفت:در صورت ادامه روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا مجبور به پذیرش بیماران کرونایی در سایر بیمارستان‌های شهرستان‌های تابع خدمات بهداشتی درمانی دانشکده خواهیم بود.

وی افزود:متاسفانه استفاده نکردن از ماسک، میهمانی‌های خانوادگی و سفرهای غیرضروری همچنان از عوامل اصلی ابتلا به کووید ۱۹ است که از همشهریان درخواست می‌شود برای کمک به مدافعان سلامت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع:ایرنا

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،خبراروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: