کد خبر: ١٦١٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/24-١١:٣٩

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبادان گفت: شرایط شهرستان نسبت به ماه‌های گذشته حادتر شده و شمار ابتلا نیز رو به افزایش است.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر شکرالله سلمان زاده با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته 55 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل 30 بیمار از آبادان، 20 بیمار از خرمشهر و 5 بیمار نیز از شادگان می شود.

او گفت: از این تعداد 55 بیمار 47 نفر (آبادان 24 نفر، خرمشهر 18 نفر و شادگان نیز 5 نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا تحت مراقبت هستند .

سلمان زاده عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته 28 بیمار بستری و 17 نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شدند.بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۱۶۸ نفر است.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: مردم باید بدانند خطر جدی است و اگر تذکرها را جدی نگیریم‌ اوضاع بحرانی خواهد شد؛ مردم باید در خانه بمانند تا زنجیره انتقال قطع شود.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: