کد خبر: ١٥٦٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/04-١٦:١٦

شکرالله سلمان زاده گفت: ۲۸ بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان تحت نظر هستند.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده توجه به روند افزایشی و نگران‌کننده شیوع ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت:متاسفانه اکثر شهروندان همچنان استفاده از ماسک ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها را نادیده می گیرند و این امر نگران کننده است.
او با تاکید بر اینکه خطر همه گیری کرونا بسیار جدی است، ادامه داد: فقط خود مردم می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به سلامت خود، خانواده و اطرافیان کمک کنند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: هم اکنون ۹ شهر استان خوزستان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر و ایذه در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.
شکرالله سلمان زاده ادامه داد: اگر شهروندان همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکنند، در روز‌های آینده شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا خواهیم بود.
او در پایان گفت: از مردم می‌خواهیم به رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توجه داشته باشند، در هیچ تجمعی شرکت نکنند و به خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جز به ضرورت از خانه خارج نشوند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: