کد خبر: ١٥٤٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/24-٠٩:١٢

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش ابتلای جوانان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

 

به گزارش آبادان خبر ، هوشان شریعتی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه  شهرستان آبادان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد گفت: خوزستان بیشترین روزهای ابتلا به ویروس کرونا را در موج اول بیماری طی کرده است که این دوره با وجود تمامی کاستی و نقاط ضعف برطرف شد.

او ادامه داد:شهرستان آبادان در آستانه ورود به اوج دوم بیماری ویروس کرونا است به همین دلیل از تمامی شهروندان عزیز خواهشمندم تمامی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی این شهرستان طی هفته گذشته افزایش یافته است .

شریعتی تصریح کرد: همچنین تعداد بیماران سرپایی و مشکوک به ویروس کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی همچنان در حال افرایش است.

او گفت: ابتلای جوانان به ویروس کرونا یکی از موضوعات مهمی است که در جنوب غرب خوزستان رخ داده و در حال افزایش است به طوری که بسیاری از آنها در icuو مراقبت های ویژه بستری هستند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان به افراد مسن ،زنان باردار، بیماران زمینه ای همچون دیابتی ها و فشارخونی ها توصیه کرد از منزل خارج نشوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: